خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

رسمی؛ مدافع بایرن مونیخ به دورتموند پیوست

رسمی؛ مدافع بایرن مونیخ به دورتموند پیوست
نیکلاس زوله، مدافع بایرن مونیخ، در تابستان پیش رو به شکل آزاد راهی دورتموند خواهد شد.

چند روز قبل باشگاه بایرن مونیخ رسما از به بن بست رسیدن مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیکلاس زوله و جدایی قطعی این بازیکن در پایان فصل خبر داد. این مدافع 26 ساله که در سال 2017 و از هوفنهایم راهی بایرن مونیخ شده بود، بعد از شش سال و در فصل تابستان این باشگاه را البته با دلخوری ترک خواهد کرد.

هفته گذشته نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران بایرن مونیخ در جریان آخرین مذاکرات خود برای حفظ این بازیکن به نیکلاس زوله دستمزد ثابت زیر 10 میلیون یورو در سال را پیشنهاد داده بودند که نه تنها رقم مورد نظر این مدافع تنومند نبود، بلکه حتی از آنچه این باشگاه برای جذب آندریاس کریستنسن پیشنهاد داده نیز کمتر بود که این برخورد به شدت باعث ناامیدی زوله شد.

زوله پس از رد این پیشنهاد، تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفت و جالب اینکه گفته شد او قصد دارد راهی تیم رقیب یعنی بوروسیا دورتموند شود.

ساعاتی پیش بیلد ادعا کرد که زوله با دورتموندی ها به توافق رسیده و فصل بعد برای زنبورها بازی خواهد کرد، یعنی همان کاری که متس هوملس در دو مقطع انجام داده بود.

در همین راستا دقایقی پیش باشگاه دورتموند به شکل رسمی اعلام کرد که نیکلاس زوله در تابستان به شکل آزاد و قراردادی تا سال 2026 به این تیم ملحق خواهد شد. به این ترتیب فصل بعد باید شاهد زوج هوملس-زوله در قلب خط دفاع دورتموند باشیم.

برچسب‌ها: دورتموند بایرن مونیخ نیکلاس زوله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

81 هلنـد1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi