خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

بغض رونالدو در اولدترافورد ترکید

بغض رونالدو در اولدترافورد ترکید
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که توجهات در فوتبال اروپا به بازی پاریس و رئال در فرانسه معطوف شده و تنها چند دقیقه بعد از پنالتی حساسی که لیونل مسی آن را از دست داد، کریستیانو رونالدو موفق شد یک گل شیرین برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر منچستر را در شرایط سختی قرار داده بود و این تیم در آستانه بازی هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید، میزبان برایتون در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر بود.

کریستیانو رونالدو بعد از هدر دادن پنالتی مقابل میدلزبورو و موقعیت طلایی که در بازی با ساوتهمپتون آن را از دست داد، یکی از تحت فشارترین چهره های حاضر در اردوی شیاطین سرخ بود؛ چهره ای که طی روزهای اخیر نقدهای منفی زیادی را تجربه کرد و شایعاتی هم مبنی بر ترک زودهنگام منچستر توسط او مطرح شد. او در بازی امشب در ترکیب اصلی قرار گرفت تا یک بار دیگر فرصت درخشش را پیدا کند و به خوبی از این فرصت استفاده کرد.

در شبی که منچستر با درخشش ده خیا در نیمه اول از گل خوردن فرار کرد، کریستیانو رونالدو موفق شد در دقیقه 51 گل اول تیمش را با هوشیاری تمام به ثمر برساند. اشتباه بازیکن حریف در میانه های میدان خودی توپ را به رونالدو رساند و این بازیکن پس از دریبل مدافع پیش روی خود با ضربه ای غیرقابل مهار دروازه را باز کرد.

خوشحالی دیوانه وار رونالدو بعد از این گل نشان از فشاری بود که طی هفته های اخیر تحمل و او را مصمم به درخشش در دیداری کرده بود که هر نتیجه ای جز برد در آن، شیاطین سرخ را در آستانه بازی حساس یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بحرانی بزرگ قرار می داد. جالب اینجاست که کریس ثانیه هایی پس از هدر دادن پنالتی پاریس توسط مسی مقابل رئال، موفق به گلزنی شد! رونالدو اکنون به اندازه اندی کول (93) برای منچستریونایتد در لیگ جزیره گلزنی کرده است.

برچسب‌ها: رونالدو گلزنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

128 پرگان تست زن1400/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi