خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

رونالدو نازاریو: بنزما بهترین مهاجم حال حاضر دنیاست

رونالدو نازاریو: بنزما بهترین مهاجم حال حاضر دنیاست
رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در مصاحبه اخیر خود با شبکه Bobo TV در مورد مسائل و بازیکنان بسیاری از جمله مسی، نیمار، بنزما، امباپه و سوپرلیگ صحبت کرد. به گزارش مستر90 و به نقل از مارکا، رونالدو نازاریو در این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه شد بازیکن متفاوتی است، گفت:

من همه چیز را امتحان کردم، به عنوان یک بچه می دیدم که قوی تر از بقیه هستم. گل هایی که می زدم و در آن 3 یا 4 نفر را جا می گذاشتم؟ این چیزی نیست که بتوان آن را تمرین کرد. در فوتبال نسل ما، تمرینات بسیار بدی داشتیم. به یاد می آورم که باید 6 یا 7 کیلومتر می دویدیم، چیزی که به آن نیازی نداشتم چون من یک دونده دو سرعت بودم. من در هر بازی 30 یا 35 بار استارت سرعتی می زدم، فکر می کنم باید به 40 بار می رسیدم اما با این قضیه نمی توانستم سرمربی ها را قانع کنم. خوشبختانه این مسائل به مرور سال ها بهتر شدند.
لیونل مسی؟

او فوق العاده است، قدرت، سرعت و قدرت جسمانی دارد. مسی تشنه گلزنی است و برخلاف نسل ما، مانند بقیه بازیکنان این نسل در خارج از زمین نیز خوب است. فکر می کنم اگر تفکر و ذهنیت مسی و رونالدو را داشتیم، می توانستیم تعداد گل های مان را دو برابر کنیم.
نیمار قادر خواهد بود کاری که تو در تیم ملی برزیل کردی را انجام دهد؟

آرزو می کنم که ای کاش می توانستم قهرمان جام جهانی شوم. از نظر آماری، او من، زیکو و روماریو را پشت سر گذاشته است و حال فقط 5 گل با رد کردن پله فاصله دارد. نیمار را دوست دارم، گل های زیادی می زند. سپس شاید کسانی باشند که او را به خاطر زندگی شخصی اش و این که چندین جایزه فردی برده است، مورد انتقاد قرار دهند.
قوی ترین مهاجم نوک حال حاضر دنیا؟

به نظر من بنزما اما لواندوفسکی نیز در سطح بسیار نزدیکی است. هالند بازیکن بسیار قدرتمندی خواهد شد، شاید روزی شماره یک شود اما تکنیک بنزما و لواندوفسکی را ندارد.
و امباپه؟

او بسیار قوی است، سرعت و خونسردی خوبی در مقابل دروازه دارد که او را تبدیل به شماره یک خواهد کرد. من این خبر را خواندم که او به رئال مادرید خواهد رفت و در این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو درآمد خواهد داشت، فکر می کنم ما در نسل اشتباهی به دنیا آمدیم (می خندد). صنعت فوتبال آن قدر در حال رشد است که عادلانه است که ستاره ها پول بیشتری کسب کنند. اگر فوتبال امروز این گونه است، بدین دلیل است که فوتبالیست هایی بوده اند که این بازیکنان از آن ها الهام گرفته اند، درست مثل کاری که ما کردیم.
سوپرلیگ؟

دیر یا زود این رقابت برگزار خواهد شد. فوتبال همیشه در حال پیشرفت و بهبود است و ما نمی دانیم به کجا ختم می شود. باشگاه های برتر پول بیشتری می خواهند تا دستمزد بازیکنانی که هزینه های شان بیشتر است را پرداخت کنند و به همین دلیل است که سوپرلیگ مانند آن چه ارائه می شود، نخواهد بود چون یک فاجعه بود اما انجام می شود. اکنون گفتگویی بین رهبران فوتبال برای بهبود این صنعت وجود ندارد. من نمی دانم چرا فیفا، یوفا و لیگ های مختلف با هم صحبت نمی کنند.
بارسلونا یا اینتر؟ در کدام سال شما بازیکن قوی تری بودید؟

زیاد مطمئن نیستم که دلیل این که در بارسلونا بهتر بودم این است که در اسپانیا بازی کردن راحت تر بود یا نه. در ایتالیا، به یاد می آورم که مقابل افرادی بازی می کردم که حتی وقتی آب می خوردم هم دنبال من بودند. امیدوارم مردم از این دو سال بازی من به همان اندازه که خودم لذت بردم، لذت برده باشند. مردم هنوز در خیابان به خاطر کارهایی که در فوتبال انجام دادم، جلوی مرا می گیرند و با من صحبت می کنند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کریم بنزما کیلیان امباپه رونالدو نازاریو لیونل مسی لیگ فرانسه نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

139 Sporties_fa@1400/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi