خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,796

روتن: آقای بنزما آرام‌تر، تو حتی یک بازی مسی را هم ندیده‌ای!

روتن: آقای بنزما آرام‌تر، تو حتی یک بازی مسی را هم ندیده‌ای!
به گزارش مستر90، مسی تابستان امسال از بارسلونا جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به PSG پیوست اما نتوانسته هنوز با ترکیب این تیم سازگار شود. ابتلای او به کرونا در تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی نیز کار را برای او دشوارتر کرد و این بازیکن چند هفته‌ای است که نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

این بازیکن آرژانتینی در لیگ فرانسه تنها یک گل به ثمر رسانده و این باعث شدت گرفتن انتقادات شده است.

کریم بنزما، ستاره رئال دو روز پیش در مصاحبه با تله فوت و در واکنش به انتقادات از مسی گفت:« چرا فکر می کنید مسی در پی اس جی موفق نمی شود؟ او تازه به این باشگاه پیوسته و جدایی از بارسا پس از سال ها قطعا برایش ساده نبود. وفق پیدا کردن با یک لیگ و کشور جدید دشوار است و مسی هنوز در حال مطابقت دادن خود با شرایط است. شاید مسی هنوز گل های زیادی برای پی اس جی نزده ولی نمی توان کارهایی که درون زمین انجام می دهد، انکار کرد. نمی توان از بازیکنی مثل مسی انتقاد کرد و هر کسی این کار را می کند، چیزی از فوتبال نمی فهمد.»

ژروم روتن که سابقه شش فصل بازی برای PSG بین 2004 تا 2010 را دارد و 13 بار نیز پیراهن تیم ملی فرانسه را برتن کرده، از بزرگترین منتقدان مسی محسوب می شود. او در پاسخ به بنزما به رادیو مونته کارلو گفت:« وقتی بنزما در مورد مسی اینگونه حرف می زند، یعنی بازی های او را در پی اس جی تماشا نکرده است. کریم اگر لیگ فرانسه را تعقیب کرده بود، چنین ادعایی را مطرح نمی کرد. واضح است که مسی پی اس جی، همان بازیکنی نیست که در بارسلونا می درخشید. انتقادات از او به همین خاطر است و البته همیشه هم این انتقادات منفی و غیرمنصفانه نیستند. متاسفم کریم، اگر می گوییم مسی در بهترین فرمش قرار ندارد، به این معنا نیست که چیزی از فوتبال نمی فهمیم.»

روتن ادامه داد:« من شناختم از فوتبال را پس از سال ها حضور در این ورزش به دست آورده ام. از 5 سالگی وارد فوتبال شدم و 17 سال در بالاترین سطح فوتبال بازی کردم. فوتبال عشق من است و باید بگویم که حرف های بنزما نوعی توهین به من بود و بهتر است از این پس او آرام تر موضع بگیرد.»

برچسب‌ها: ژروم روتن فرانسه تیم ملی فرانسه کریم بنزما لیونل مسی لیگ فرانسه PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 Sporties_fa@1400/11/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi