خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رونالدو:امیدوارم برای 4 تا 5 سال دیگر به بازی کردن ادامه دهم

رونالدو:امیدوارم برای 4 تا 5 سال دیگر به بازی کردن ادامه دهم
در جریان مراسم The Best فیفا، کاپیتان تیم ملی پرتغال جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا را کسب کرد.

مستر90 | کریستیانو رونالدو در طول سال ۲۰۲۱ موفق به عبور از رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی شد تا تبدیل به بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال تبدیل شود. او به دلیل ثبت رکورد جدید، جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا را به دست آورد. رونالدو پس از دریافت این عنوان مصاحبه ای مختصر داشت که در ادامه می خوانیم:

هرگز تصور نمی کردم که به این رکورد دست پیدا کنم، ۱۱۵ گل ملی. رکورد قبلی ۱۰۹ گل بود، یعنی الان ۶ گل جلوتر هستم. بابت دریافت این عنوان ویژه از فیفا، ارگانی که بسیار مورد احترام من است، بسیار مفتخرم. این دستاورد بزرگی است. از خانواده ام تشکر می کنم، همسرم و بچه هایم. به زودی دوباره پدر می شوم.
هنوز هم اشتیاق برای فوتبال بازی کردن را دارم، نه فقط به این هدف که گل بزنم؛ از ۵ یا ۶ سالگی بازی فوتبال را شروع کردم و از این کار لذت می برم. حضور در زمین حتی در جلسات تمرینی برایم لذت بخش است. با وجود این که به زودی ۳۷ ساله خواهم شد، همچنان با انگیزه به کارم ادامه می دهم و احساس خوبی دارم. از ۱۸ سالگی با سخت کوشی تمرین کرده ام و به آن ادامه خواهم داد چون عاشق این بازی هستم. مردم گاهی اوقات از من می پرسند که تا چه زمانی فوتبال بازی می کنم و جوابم این است که امیدوارم تا چهار یا پنج سال دیگر فوتبال را ادامه بدهم. همه چیز درباره ذهنیت است، فکر می کنم اگر از بدن خود به خوبی مراقبت کنید، زمانی که به آن نیاز داشته باشید به کمکتان می آید.

برچسب‌ها: رونالدو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

126 واریز 10 خبر1400/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi