خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,557

پرسپولیس- تراکتور؛ پیمان بابایی در ازای علیرضا ابراهیمی؟

پرسپولیس- تراکتور؛ پیمان بابایی در ازای علیرضا ابراهیمی؟
پرسپولیس برای جذب پیمان بابایی قصد دارد که یک معاوضه را با باشگاه سرخپوش تبریزی ترتیب بدهد‌.
اگرچه مسابقات فوتبال در ایران همچنان با فشردگی خاصی پیگیری می‌شود اما نقل و انتقالات زمستانی نیز چند روزی است آغاز شده و البته هنوز باشگاه‌ها در مرحله بررسی اوضاع و تخمین انتقال‌ها هستند و هنوز گامی جدی برای جذب بازیکنان مورد نظر برنداشته‌اند.
پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌هایی که در پنجره تابستانی، عملکرد قابل قبولی نداشت، با ضعف‌های جدی در فهرست خود دست به گریبان است و به همین خاطر سرمربی قرمزها درخواست جذب بازیکن در چند پست را به باشگاه داده است؛ از جمله جذب مهاجم نوک که باتوجه به نمایش‌های ضعیف حامد پاکدل و پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر، شرایط اضطراری را رقم زده است.
اگرچه خرید علی علیپور یک گام بلند برای تقویت تیم محسوب می‌شود و شاید حتی تضمین‌کننده خط حمله برای نیم فصل دوم هم باشد اما یحیی گل‌محمدی با واقع‌نگری به وضعیت باشگاه نگاه می‌کند و ناامید از جذب بازیکنان لژیونر تحت قرارداد باشگاه‌های خارجی، مهاجمان شاغل در لیگ ایران و همچنین مارکت خارجی را زیر نظر گرفته است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که پیمان بابایی از جمله بازیکنانی است که موردنظر کادرفنی سرخپوشان قرار دارد. بابایی ۲۷ ساله که در ماشین سازی عملکرد قابل قبولی داشت، سال پیش نیز مورد توجه پرسپولیس قرار داشت اما قرارداد با تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی باعث شد تا جدایی اش از ماشین سازی به مقصد پایتخت در حد غیرممکن باشد. اما حالا اوضاع تغییر کرده است. محمدرضا زنوزی در آستانه واگذاری باشگاه به دولت قراردارد و به قدری مشکل و حواشی در اطراف او هست که مثل گذشته نسبت به انتقال بازیکن از تیمش به پرسپولیس حساسیتی نشان ندهد.
نکته مهم اینکه بابایی یک فصل و نیم دیگر با تراکتور قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس نیز مثل سایر خریدهای خود نمی‌خواهد رقم رضایت نامه را پرداخت کند. بنابراین قرمزها ترجیح می‌دهند که با پیشنهاد معاوضه یک یا دو بازیکن به باشگاه تراکتور، این معامله را جوش بدهند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا ابراهیمی جدی‌ترین گزینه برای انجام این انتقال است. بازیکنی که در پرسپولیس فرصت بازی پیدا نکرده اما حضور در تراکتور می‌تواند شرایطش را تغییر بدهد و از طرف دیگر نیاز سرخپوشان تبریزی را هم مرتفع کند.
نکته مهم اینکه اگر یحیی با جدایی رایگان رضا دهقانی در ابتدای فصل موافقت نمی‌کرد، او نیز می‌توانست یک ابزار قدرتمند برای برآورده کردن خواسته باشگاه تراکتور باشد.
نکته مهم اینکه البته پیمان بابایی اولویت اول یحیی نیست و شاید یک خرید موقت تا پایان فصل محسوب شود اما به هر حال در حد مارکت فعلی لیگ برتر ایران، مهاجمی نسبتا خوب محسوب می‌شود؛ بازیکنی که با مهارت ویژه در پنالتی‌زنی، شمارگل‌های خود را در ماشین سازی و تراکتور افزایش داده است.
پرسپولیس می‌تواند از وضعیت آشفته مدیریتی و مالکیتی تراکتور استفاده و ماهی خود را صید کند اما برای اینکه تکلیف این انتقال روشن شود باید منتظر روزها و شاید هفته‌های آینده ماند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور پیمان بابایی علیرضا ابراهیمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

158 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi