خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

خاطرات تلخ و شیرین کاپیتان پس از دو سال زنده می شود

خاطرات تلخ و شیرین کاپیتان پس از دو سال زنده می شود
دیدار تیم های استقلال و پیکان برای یکی از بازیکنان تیم آبی پوش پایتخت یکی از خاطره انگیزترین رقابت های فوتبالی به شمار می رود.
به گزارش مستر90، استقلال قرار بود روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۸ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان برود. در اولین ساعات بامدادی همان روز، خبری شوک آور باعث نگرانی همه طرفداران این تیم و البته بازیکنان استقلال شد. آندره آ استراماچونی که بابت بدحسابی مدیرعامل وقت باشگاه (امیرحسین فتحی) و عدم دریافت یکی دیگر از قسط های قراردادش از این وضعیت ناراضی بود پس از اینکه دو روز پیش از ترک ایران، همسر و فرزندانش را از تهران خارج کرده و به ایتالیا فرستاد، خودش هم ساعت ۵ بامداد همان هجدهم آذر ماه، تهران را به همراه دو تن از همکارانش در کادر فنی استقلال ترک کرده، و به ایتالیا برگشت.

بعدها مشخص شد وریا غفوری کاپیتان استقلال زودتر از بقیه از آن موضوع مطلع بوده و در صحبتی که استراماچونی با او داشت، درباره شیوه بازی استقلال روبروی پیکان نیز نکات مورد نظرش را به وریا گفته بود. دیداری که استقلال در بحرانی ترین وضعیت راهی میدان شد و بازی در نهایت با حساب ۲-۲ مساوی به پایان رسید.

حالا وریا غفوری پس از هفته ها مصدومیت در حالی به شرایط بازی برگشته و احتمالا می خواهد در دیدار با پیکان در جام حذفی به زمین برود که این دیدار تداعی گر خیلی از خاطرات مهم برای اوست. جالب اینکه وریا در همان بازی به پیکان گل هم زد. او در آن دیدار در لیگ برتر نوزدهم و در زمین پیکان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید زننده گل دوم تیمش بود. دیداری که خودش به نوعی سرمربی موقت استقلال شد.

در آن دیدار ابتدا مهدی قائدی در دقیقه نهم و سپس پنجاه دقیقه بعد وریا غفوری در دقیقه ۵۹ برای استقلال گلزنی کردند تا بازی با تساوی تمام شود.

با توجه به برگزاری دیدار استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در تاریخ بیست و هشتم دیماه، خاطره آن مسابقه درست دو سال و ۴۰ روز پس از بازی ۱۸آذر۱۳۹۸ برای وریا غفوری زنده می شود.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِسـتقلال وریا غفوری پیکان جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

106 Sporties_fa@1400/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi