خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

رسانه قطری: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا پیش بینی شده بود

رسانه قطری: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا پیش بینی شده بود
یک روزنامه قطری با اشاره به عدم صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس نوشت: کنار گذاشتن این دو باشگاه از لیگ قهرمانان برای اهالی فوتبال در ایران قابل پیش بینی بود.

به گزارش مستر90 و به نقل از روزنامه الرایه قطر، تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص کنار گذاشتن سه باشگاه ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا ضربه بزرگی به ورزش ایران وارد کرد هرچند این اتفاق قابل پیش بینی بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه اعلام کرد که دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران و قطب‌های پایتخت این کشور، پرسپولیس و استقلال را به همراه گل گهر سیرجان از فصل جدید مسابقات آسیایی که در سال 2022 برگزار می‌شود کنار گذاشته و دلیل این تصمیم را عدم انطباق با معیارهای مورد نظر AFC اعلام کرده است.

این کنفدراسیون جزئیات تصمیم اتخاذ شده را اعلام نکرده چرا که دلایل و معیارهای صدور مجوز در حوزه‌های، مالی، ساختاری، اداری و ورزشی از جمله موضوع مالکیت و زیرساخت‌های باشگاه‌ها بسیار وسیع و گسترده است.

استقلالِ آبی و پرسپولیسِ قرمز رنگ شاخص‌ترین باشگاه‌های ایرانی هستند که بازی آنها با عنوان دربی پایتخت ده‌ها هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. این تصمیم AFC ضربه بزرگی به دو باشگاه پرطرفدار وارد کرده هر چند بسیاری از اهالی فوتبال که در ایران ورزش پرطرفدار و مورد توجهی است وقوع چنین اتفاقی را پیش بینی کرده بودند.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِستِقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

114 Sporties_fa@1400/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi