خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

کنایه کروس به سوپرجام، جوکوویچ و وقت نشناسی هم‌تیمی‌ها!

کنایه کروس به سوپرجام، جوکوویچ و وقت نشناسی هم‌تیمی‌ها!
مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس از فرصت گفتگو با پادکست برادرش فلیکس استفاده کرد و شکل برگزاری سوپرجام اسپانیا به حالت چهارجانبه را مورد تمسخر قرار داد.

فلیکس در ابتدا به شوخی گفت:” کاملا واضح است که سوپرجام اسپانیا باید در عربستان برگزار شود. اگر ان جا برگزار نشود، باید کجا برگزار شود؟” که تونی با خنده جواب داد:” تردیدی نیست و دقیقا باید همین جا برگزار شود!”

کروس در پاسخ به این سوال که رئال چگونه به سوپرجام رسیده هم گفت:” خب، کار زیادی نکردیم چرا که نه قهرمان لیگ شدیم و نه جام حذفی. اما در این جا هستیم. دو سال پیش در اولین دوره سوپرجام چهار تیمی نیز قهرمان لیگ و جام حذفی نبودیم اما سوپرجام را بردیم. چه بگویم؟ اگر بخواهم صادق باشم، فکر می کنم که برگزارکننده علاقه ویژه ای به حضور ما در این مسابقات داشته است.”

کروس همچنین در مورد سفر به ریاض گفت:” اتوبوس فرودگاه کمی در گل گیر کرده بود و به همین خاطر کمی دیر رسیدیم.” و با انتقاد از مخالفت جوکوویچ با واکسینه شدن هم گفت:” وقتی به عربستان رسیدیم هم همه اطلاعات واکسینه شدن را در اختیارشان قرار دادیم. این فقط در استرالیا رخ نداد بلکه مربوط به این جا هم هست.”

تونی در مورد وقت شناسی خود در رئال هم صحبت کرد:” همیشه کمی زمان اضافه می آورم. همواره یک دقیقه قبل از صحبت های مربی خودم را می رسانم. قبلا پنج دقیقه زودتر می رسیدم که با این وجود در تیم ملی آلمان آخرین نفر بودم اما با این وجود در رئال اولین نفر بودم. حالا با این که یک دقیقه زودتر می رسم، همچنان جزء سه نفر اول هستم!”

برچسب‌ها: رئال مادرید تونی کروس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 ǟƖცคς✞ȑひ1400/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi