خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

#وایتکس: جشن ژاوی از آبکش نشدن!

#وایتکس: جشن ژاوی از آبکش نشدن!
شاید اگر از نتیجه ال کلاسیکو خبر نداشته باشیم و به سایت های نشریات کاتالان مراجعه کنیم یا صحبت های ژاوی هرناندز را بخوانیم، تصور کنیم که بارسلونا پیروزی قاطعانه ای در ال کلاسیکو کسب کرده و با اقتدار به فینال رسیده است. همه چیز در آن جا گل و بلبل است. ژاوی، پیکه و … همه خوشحال هستند و برای خودشان جشنی برپا ساخته اند اما حقیقت چیز دیگری است. بارسایی ها باختند و حذف شدند اما از این که گلباران نشده اند، جشن گرفته اند. انگار که آنها به 17-18 سال پیش به قبل برگشته اند که صرفا به این که مقابل رئال مادرید بد بازی نکرده اند و کیسه بوکس نشده اند، افتخار می کنند. راستش را بخواهید دلیل این که رئال در دو ال کلاسیکوی اخیرش زیبا بازی نکرده هم همین است. همان قدر که برای ژاوی و لاپورتا آبکش نشدن تیمشان مهم بود، برای رئال مادرید نباختن در مقابل بارسای بحران زده است. کارلتو می دانست که شاید برای بارسا باختن با اختلاف حتی دو گل هم فاجعه قلمداد نشود اما اگر رئال در مقابل بارسایی می باخت که در لالیگا 17 امتیاز عقب است و به لیگ اروپا رفته، باید چندین و چند هفته فشار رسانه ها را تحمل کند. به همین خاطر بود که آنچلوتی به آب و آتش نزد. راستش را بخواهید رئال در این فصل مقابل تیم های بزرگ با استرس کمتری بازی کرده و نمایش بهتری داشته و در مقابل تیم های کوچک مشکلات زیادی داشته است. در حال حاضر بدون اغراق بارسلونا در دسته دوم قرار می گیرد. راستش حتی تیمی نظیر بیلبائو هم از باختن جلوی رئال این گونه شاد نبود اما حالا بارسایی ها جشن برقرار ساخته اند. بارها گفته بودیم که دوست داریم قوی ترین بارسلونای ممکن را در ریاض ببینیم و همین اتفاق هم افتاد. بارسا تقریبا هیچ غایبی نداشت و بهترین بازی خود را ارائه داد… اما با این وجود در مقابل یکی از ناآماده ترین عملکردهای رئال مادرید در ماه های اخیر (به خصوص در نیمه دوم) باختند. اختلاف دو تیم رئال و بارسا در حال حاضر تقریبا به اندازه برج ایفل است که با گزافه‌گویی های لاپورتا و ژاوی هم قرار نیست این اختلاف جبران شود هر چند که شاید تا پایان فصل این اختلاف به برج خلیفه هم برسد چرا که رئال برای کسب چهار جام تلاش می کند و بارسا باید در پلی آف لیگ اروپا به مصاف ناپولی برود…

حواس‌پرت هفته
همان طور که در پاراگراف قبلی گفتیم، رئال مادرید بیش از حد محتاط بازی می کرد. آنچلوتی نمی خواست به آب و آتش بزند. کارلتو تصور می کرد که تیمش می تواند انسجام دفاعی کافی را داشته باشد تا بتواند از ضدحملات نهایت بهره را ببرد همان طور که رئال سه بار با ضدحملاتش به گل رسید. اما میلیتائو در نبود آلابا یکی از ضعیف ترین نمایش های ممکن را داشت. ادر در شروع سال 2022 به نظر می رسد که حواسش بیشتر به نامزد خبرساز و پرحاشیه اش باشد تا میادین فوتبال. بازیکن برزیلی در مقابل ختافه سه امتیاز را از رئال گرفت و با دو اشتباه مهلک نزدیک بود که سوپرجام را هم از رئال مادرید بگیرد. شاید انتظارات بیش از حد، دلیل اشتباهات بازیکنی باشد که فقط 23 سال سن دارد و تازه شش ماه است که در بالاترین سطح فوتبال به ثبات رسیده است اما وقتی اعجوبه ای نظیر وینیسیوس در همین سن و سال در رئال مادرید غوغا می کند، میلیتائو به عنوان بازیکنی که در سایت ترانسفرمارکت 60 میلیون یورو قیمتگذاری شده و دستمزدش قرار است افزایش پیدا کند، حق چنین اشتباهات وحشتناکی را ندارد. کوبیدن توپ به پای مهاجم حریف به جای دفع توپ به سمت نقطه کرنر بی دقتی محضی بود که بارسا را به بازی برگرداند. میلیتائو شب ضعیفش را با جا ماندن روی ضربه سر مهاجمی با قد متوسط نظیر فاتی تکمیل کرد. میلیتائو در ورزشگاه ملک فهد یاد و خاطر اشتباهات فاحش رافائل واران در بازیهای بزرگ در سالهای اخیر را زنده کرد. در بازیهایی نظیر ال کلاسیکو آن هم در نیمه نهایی سوپرجام کوچکترین اشتباهات می تواند به بلای جان یک تیم تبدیل شود. میلیتائو هنوز سالهای بزرگی پیش رویش دارد اما باید به خودش بیاید و چنین شب هایی را به دست فراموشی بسپرد. البته جدا از میلیتائو باید از آسنسیو هم یاد کنیم که اگر از موقعیت هایش در آغاز بازی استفاده می کرد و فرصت ها را نمی سوزاند، شاید روند بازی کلا شکل متفاوتی پیدا می کرد.

جام عربی هفته
در حالی که بارسایی ها از گلباران نشدن توسط رئال مادرید جشن گرفته اند، رئالی ها به دنبال تجدید قوا و حضور در فینال یکشنبه هستند. انکار نمی کنیم که رئال مادرید با ترکیب کنونی خود (به خصوص خط هافبکی که به خاطر میانگین سنی بالایش گاهی بیش از حد خسته به نظر می رسد) به سختی می تواند مدعی چمپیونزلیگ باشد. فوتبال خالی از شگفتی نیست و قهرمانی اروپا آن هم با مربی باتجربه و باهوشی مثل کارلتو غیرممکن نیست اما فعلا امید اصلی ما به سه گانه داخلی (لالیگا-کوپا-سوپرجام) است. بردن بازی یکشنبه می تواند به معنی فتح اولین قله برای فصل جاری باشد. قله ای که فتحش چندان هم سخت نیست و بعد از آن نوبت فتوحات بعدی برای کارلتو و تیمش است.

برچسب‌ها: رئال مادرید ال کلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

27 ǟƖცคς✞ȑひ1400/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi