خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

سلام؛ من ژاوی‌ام، دوست داری برای بارسا بازی کنی؟

سلام؛ من ژاوی‌ام، دوست داری برای بارسا بازی کنی؟
ژاوی هرناندز با واقع بینی خاص خود، راه برون رفت بارسلونا از بحران کنونی را در یک چیز می داند، اسپانیایی کردن تیم. در این راه او شخصا با بازیکنان مدنظرش تماس می گیرد.
ژاوی هرناندز نزدیک به دو ماه پیش جانشین رونالد کومان در بارسلونا شد. در این مدت او سعی کرده همه چیز را به میل خود پیش ببرد و تغییراتی بنیادین را نیز در بارسلونا ایجاد کرده است. از برقراری نظم و قوانینی جدید در رختکن تا عوض کردن کادر پزشکی و برخی اعضای کادر فنی.
ژاوی در زمینه جذب بازیکن نیز عنان کار را در دست گرفته و سعی دارد بازیکنانی را به بارسا بیاورد که نزدیک به ایده هایش و نیز فلسفه بارسلونا باشند. ژاوی به این هم بسنده نکرده و قبل از اینکه مدیران گفت و گوها با بازیکن و باشگاه وی را شروع کنند، در اولین قدم خود شخصا با بازیکن مدنظر تماس می گیرد:« سلام، من ژاوی هستم، دوست داری برای بارسا بازی کنی؟» جمله ای که این روزها از ژاوی زیاد شنیده می شود. او با همین شیوه فران تورس را متقاعد کرد از سیتی جدا شود و با همین روش نیز رضایت آلوارو موراتا را جلب کرده است.
ژاوی در دو ماه گذشته هماهنگ با متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال باشگاه، خود را کاملا وقف بارسلونا کرده و البته این فداکاری مطلق و قدم پیش گذاشتن در بسیاری امور، نارضایتی برخی مدیران را نیز به دنبال داشته، هرچند که در نهایت همه خود را با او وفق داده اند.
کار ژاوی اما ساده نیست. او نه تنها باید بازیکنان مورنظرش را به پروژه ورزشی بارسا متقاعد کند که باید توضیخ بدهد، شرایط مالی باشگاه اصلا مناسب نیست و حتی برای ثبت نام شان در فهرست لالیگا نیز دشواری های زیادی وجود دارد. اتفاقی که تا سه سال پیش تصورش هم غیرممکن بود. اینکه بارسا نتواند نام خریدهای جدیدش را وارد فهرست کند
ایده ژاوی مشخص است، اسپانیایی کردن بارسلونا. فران تورس، موراتا و سزار آسپلیکوئتا همگی ملی پوشانی هستند که می توانند فصل بعد بارسا را به لاروخایی کوچک تبدیل کنند. همین حالا پدری، گاوی، بوسکتس، سرجی روبرتو، آنسو فاتی و اریک گارسیا از بارسا در تیم ملی حاضر هستند.
در روزهایی که تلاش خوان لاپورتا رئیس بارسا محقق کردن رویای انتقال ارلینگ هالند است و البته در واقعیت توان مالی برای این کار وجود ندارد، ژاوی با واقع بینی خاص خود، ساده ترین راه را در پیش گرفته است، جذب بازیکنان اسپانیایی و تبدیل کردن بارسا به تیم دوم لاروخا.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی هرناندز اسپانیا آلوارو موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

146 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi