خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

برونو لاژ: از حضور رونالدو در وولوز استقبال می‌کنیم

برونو لاژ: از حضور رونالدو در وولوز استقبال می‌کنیم
برونو لاژ، سرمربی وولوز، می‌گوید در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از یونایتد، این تیم از حضور او استقبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز دوشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان وولوز است.

ولورهمپتون آخرین بار در 19 دسامبر برابر چلسی به میدان رفت که به تساوی بدون گل رسید و پس از آن به دلیل شیوع کرونا در لیگ برتر هر دو دیدارش به تعویق افتاد.

رونالدو از زمان بازگشت به اولدترافورد در تابستان سال جاری تا به حال هشت گل در رقابت‌های لیگ به ثمر رسانده و انتظار می‌رود که وولوز دیدار سختی را برابر او در پیش داشته باشد.

در هفته‌های اخیر بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان مدعی شده بودند که شاید این بازیکن با سیستم رانگنیک و پرسینگ شدیدی که این مربی آلمانی به کار می‌گیرد هم‌خوانی نداشته باشد.
لاژ پیش از دیدار برابر یونایتد با خنده گفت:« اگر آنها از او راضی نیستند، ما در این تیم برایش جا داریم. اما من می‌دانم که آنها از داشتن او خوشحال هستند. وقتی شما به دنبال بازیکن هستید، مهم‌ترین ویژگی این است که ببینید چه چیزی می‌تواند به تیم شما اضافه کند. وقتی بازیکنی مثل او دارید که می‌تواند گلزنی کند، به سختی می‌توان باور کرد که 36 سال دارد.»

این مربی پرتغالی به تمجید از این فوق ستاره هموطنش ادامه داده و اظهار داشت:« او از زمانی که بسیار جوان بوده در همین سطح بازی می‌کرد. او یک ماشین است و می‌خواهد گل بزند، گل بزند و گل بزند. او بازیکنی بسیار بزرگ است و من فکر می‌کنم هر تیمی در دنیا از داشتن بازیکنی مثل او استقبال می‌کند.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو ولورهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 Reza Wampire1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi