خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

یووه و کابوسی که بیشتر از رونالدو هزینه داشت

یووه و کابوسی که بیشتر از رونالدو هزینه داشت
آرون رمزی، ستاره همیشه مصدوم یوونتوس، در سال 2021 نتوانست بازی های زیادی در ترکیب این تیم انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی در سال 2019 با انتقالی آزاد از آرسنال به یوونتوس پیوست. او 70 بازی در تمام رقابت ها با بیانکونری انجام داده است، اما در این فصل تنها در سه مسابقه برای یوونتوس به میدان رفته که در نوع خود آمار کابوس وار و عجیبی محسوب می شود.

ماسیمیلیانو آلگری در ابتدای فصل از ستاره ولزی به عنوان یک بازیساز استفاده کرد که البته به نظر می‌رسید خود او تمایل زیادی به بازی در این پست نداشت. با این حال آرون رمزی پس از آن دچار آسیب‌دیدگی شد و در ادامه به ریکاوری پرداخت؛ کاری که در بیشتر دوران حضور خود در یووه مشغول انجام آن بوده است.
اما توتو اسپورت گزارش قابل توجهی درباره آرون رمزی منتشر کرده و مدعی شده که هزینه هر دقیقه ستاره ولزی در سال 2021 حتی از کریستیانو رونالدو بیشتر است. فوق ستاره پرتغالی در ماه آگوست به منچستریونایتد بازگشت اما از ژانویه 11507 دقیقه با پیراهن بیانکونری بازی کرده بود. هزینه هر دقیقه او 7821 یورو بود.

از سوی دیگر، رمزی در سال 2021 تنها 840 دقیقه بازی کرده است که هزینه هر دقیقه آن 8928 یورو است. به طرز عجیبی، او تقریباً به همان اندازه برای کشورش بازی کرده است؛ 778 دقیقه.

گفتنی است به نظر می رسد که آرون رمزی آخرین روزهای حضور خود در یوونتوس را تجربه می‌کند و مدیر برنامه و اخیراً با سران این باشگاه دیدار کرده تا مقدمات جدایی اش در ژانویه را فراهم کند. همچنین از نیوکاسل به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای هافبک ولزی نام برده می‌شود

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

86 Reza Wampire1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi