خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

سوال جالب در رختکن منچستریونایتد: رونالدو چه غذایی می‌خورد؟

سوال جالب در رختکن منچستریونایتد: رونالدو چه غذایی می‌خورد؟
پایگاه خبری فوتبالی - تاثیر کریستیانو رونالدو در رختکن منچستریونایتد خیلی بیشتر از چیزی است که در زمین فوتبال مشهود است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو به شکل غیرمستقیمی روی نزدیکانش تاثیر می گذارد و به نظر می رسد که از زمان حضورش در یونایتد همین اتفاق افتاده و روی تغذیه هم تیمی هایش توانسته تاثیرگذار باشد. اریک بایی مدافع منچستریونایتد در مصاحبه ای گفته است که بازیکنان جوان تیم می خواهند از تغذیه رونالدو تقلید کنند تا بتوانند غذایی مشابه او را بخورند تا بتوانند شبیه این ستاره باشند. بایی بیان کرد:" دیگر کیک نمی خوریم. همه بازیکنان از خوردن کیک منصرف شده اند چرا که فکر کردیم که به تغییر نیاز است.سر میز صبحانه پای سیب، براونی یا کیک خامه ای وجود داشتند اما هیچ بازیکنی به سراغ براونی نرفت چرا که همه نشسته بودند. یکی از بچه ها پرسید:" در ظرف کریستیانو چه چیزی است؟" نگاه کردیم و سالم ترین غذای ممکن را دیدیم. برایم بامزه بود چرا که هیچ بازیکنی جرئت نداشت تا بلند شود و غذاهای پرکالری را بخورد!"

بایی گفت که یکی از دلایل موفقیت رونالدو این بوده که همیشه از خودش مراقبت کرده است. وی افزود:" کریستیانو سالها بهترین بود. چرا؟ چون از بدنش مراقبت کرده است."

رونالدو در این فصل با سیزده گل و دو پاس گل در 20 بازی بهترین بازیکن منچستریونایتد بوده و در سن 37 سالگی همچنان سرحال است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

43 Reza Wampire1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi