خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

محمد پنجعلی: پرسپولیس قهرمانی با این امتیازها را نمی‌خواهد

محمد پنجعلی: پرسپولیس قهرمانی با این امتیازها را نمی‌خواهد
محمد پنجعلی بیان کرد پرسپولیس قهرمانی با این امتیازها را نمی‌خواهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رأی کمیته انضباطی گفت که سرخپوشان پیش‌تر نیر چوب بازی سه صفر شده را خورده‌اند و چنین امتیازهایی را دوست ندارد.

محمد پنجعلی در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اظهار داشت:

به خاطر پرونده کالدرون، دو بازیکن تاجیکستانی که آمده بودند با مشکلاتی روبه‌رو شدند و حالا می‌توانند در خدمت تیم باشند و ان‌شاءالله که بتوانند به تیم کمک کنند به خصوص در بازی‌های آسیایی. نیاز داشتیم چند بازیکن جدید جذب کنیم که نقش محوری در تیم داشته باشند. روی دو بازیکن تاجیکستانی شناخت چندانی ندارم اما صددرصد باکیفیت هستند که کادرفنی نظر مثبت روی آنها داشته است.

وی در مورد صحبت‌هایی که در خصوص حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا مطرح است، تأکید کرد:

مشکل این است که فوتبال‌مان حرفه‌ای نیست، اگر تفکر و زیرساخت حرفه‌ای داشتیم همه مشکلات از بین می‌رفت. هیچ کجای دنیا دولت فوتبال را نمی‌گرداند و صاحب دو باشگاه رقیب نمی‌شود. تا وقتی این مشکلات باشد، فوتبال ما حرفه‌ای نمی‌شود حتی اگر مجوز حرفه‌ای‌گری هم بگیریم.

پنجعلی در مورد پیروزی 4 بر صفر سرخپوشان در جام حذفی برابر ویستا توربین تصریح کرد:

برای پرسپولیس که چند بازیکن کلیدی‌اش را در پایان فصل از دست داد و هنوز هم به ترکیب دلخواه و هماهنگی صددرصدی نرسیده، این بازی خوب بود چون بازی سنگینی نبود و می‌شد از این فرصت استفاده و تیم را هماهنگ کرد. هر چه تعداد این دیدارها بیشتر باشد بچه‌ها کار ترکیبی بهتری را در مسابقه رسمی ارائه می‌دهند. پرسپولیس در این مسابقه روان‌تر از قبل بازی کرد و گل‌های خوبی هم زد. خوب بود که پای بچه‌ها به گل باز شد چون در مسابقات قبلی استرس داشتند و این موضوع کاملا مشهود بود.

مدیر پیشین آکادمی پرسپولیس در خصوص سه بر صفر شدن سه بازی گل‌گهر و اضافه شدن امتیاز به حریفان این تیم بابت تخلف رخ داده در خصوص بانگاما، بازیکن گابنی خاطرنشان کرد:

اتفاقا اگر پرسپولیس از این امتیازات نگیرد ما خوشحال‌تریم. پرسپولیس در زمین امتیازش را می‌گیرد، این شیرین‌تر است که سه امتیاز را داخل زمین بگیریم و ما نیازی به این امتیازها نداریم. پرسپولیس همیشه همین بوده، زمانی که ما هم بازی می‌کردیم، چند مورد جریمه‌مان کردند و بازی سه بر صفر به سود رقیب شد. پس از دربی سال 73 که مصطفوی رئیس فدراسیون بود، از استقلال فقط یک نفر و از پرسپولیس 7-8 نفر را محروم کردند. من که سرپرست تیم بودم را هم یک سال محروم کردند، مجتبی محرمی و بقیه بچه‌ها طولانی مدت محروم شدند. آنجا هم این سه بر صفر شدن و محرومیت بازیکنان ما ناحق بود، فیلمش است.

وی یادآور شد:

در واقع از گذشته همین بوده، ولی من دلم می‌خواهد تیمی که می‌خواهد قهرمان شود در زمین به این عنوان برسد و این امتیازات در امتیاز نهایی‌اش نباشد. نظر بازیکنان پرسپولیس هم همین است که نتیجه در بازی رقم بخورد.
پنجعلی شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر از سایر تیم‌ها عنوان کرد و گفت:

من از اول هم همین را گفتم. دیدید که در بازی‌های اخیر وضعیت بهتر شده و پیشرفت داشتیم. کیفیت بچه‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. اگر در مسابقاتی نتیجه لازم را نگرفتیم، مسائل غیرفنی هم وجود داشت. زمین ورزشگاه پیکان به ضرر تیم ما بود، پرسپولیس نتوانست برنامه‌هایش را پیاده کند اما بچه‌ها اگر خودشان باشند، شک نکنید ما قهرمانیم. پرسپولیس این توانایی را دارد و تیم هر روز بهتر هم می‌شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس محمد پنجعلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

96 بارسلونا اف ثی (ح)1400/10/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi