خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

رئال و بارسا نه؛ چلسی شانس اول جذب ستاره هلندی

رئال و بارسا نه؛ چلسی شانس اول جذب ستاره هلندی
سان مدعی شد چلسی از بیشترین شانس برای جذب ماتیاس دلیخت برخوردار است.

دلیخت در سال 2019 با قراردادی 85 میلیون یورویی از آژاکس به یوونتوس پیوست. قرارداد او با بیانکونری در ژوئن 2024 به پایان می رسد، اما از تابستان آینده، بند 150 میلیون یورویی در قراردادش فعال خواهد شد؛ بدین معنا که هر باشگاهی می‌تواند با پرداخت این مبلغ به یوونتوس ماتیاس دلیخت را به خدمت بگیرد.

تصور اینکه باشگاهی چنین هزینه ای را بپردازد دشوار است، به خصوص با توجه به اینکه اکثر باشگاه های اروپایی به دلیل همه گیری کرونا، مشکلات مالی دارند. با این حال گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوس ممکن است مجبور شود ستاره خود را بفروشد تا در صورت عدم موفقیت در لیگ قهرمانان این فصل، شرایط خود را متعادل کند.

مینو رایولا، مدیر برنامه ستاره هلندی، هم طی روزهای اخیر تایید کرد که دلیخت به دنبال یک چالش جدید است. این ایجنت پر سر و صدا همچنین از رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن به عنوان شانس های اصلی جذب این بازیکن نام برد. با این حال اکنون سان گزارش متفاوتی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که چلسی در کورس رقابت برای جذب دی‌لیخت پیشتاز است. باشگاه لندنی به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و قصد دارد دی لیخت را جانشین آنتونیو رودیگر کند که احتمالا در تابستان به شکل رایگان استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

برچسب‌ها: ماتیاس دلیخت هلند یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

162 هلنـد1400/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi