خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

فرمول انتقال هالند به رئال مادرید مشخص شد!

فرمول انتقال هالند به رئال مادرید مشخص شد!
رئال مادرید امیدوار است ارلینگ هالند فصل بعد هم در دورتموند مانده و 2023 راهی اسپانیا شود.

احتمال جدایی ارلینگ هالند 21 ساله با حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا دوباره افزایش یافته است. این بازیکن بعد از آخرین بازی دورتموند در سال 2021 مقابل گروتر فورث با هواداران حاضر در ورزشگاه خداحافظی کرد و این حرکت شایعاتی در مورد احتمال جدایی ارلینگ هالند در ماه ژانویه را افزایش داد.

اما مدیران دورتموند از این شرایط نامشخص و شایعات همیشگی جدایی ارلینگ هالند خسته شده و به دنبال روشن شدن وضعیت او هستند. چند روز پیش جلسه ای بین هانس یواخیم واتسکه و مینو رایولا برگزار شد که البته نتیجه خاصی به همراه نداشت. اما مدیران دورتموند خواهان برگزاری جلسه ای دیگر هستند تا تکلیف این بازیکن معلوم شود. اگر بنا به ماندن برای یک فصل دیگر است که از همین حالا باید توافق صورت گیرد و اگرنه، در مورد مقصد بعدی هالند صحبت شود.

دورتموند علاقمند به حفظ ارلینگ هالند حداقل برای یک فصل دیگر بوده و مشکلی با پرداخت دستمزد 14 میلیون یورویی این بازیکن نیز ندارد. همچنین رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری ارلینگ هالند نیز بی میل به خرید این بازیکن در تابستان سال 2023 نیست. زیرا احتمال جذب کیلیان امباپه در سال پیش رو وجود دارد و همچنین کریم بنزما در حال حاضر در اوج بوده و می تواند تا حدود دو سال دیگر این روند درخشان را استمرار بخشد. بدین ترتیب هالند در صورت انتقال به رئال مادرید نیز در ابتدا مبارزه سختی با بنزما برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت خواهد داشت.

هانس یواخیم واتسکه دیروز رسما فاش کرد که رئال مادرید برای خرید ارلینگ هالند وارد عمل شده و البته لیست بلندبالایی از تیم های خواهان این بازیکن وجود دارند. نشریه آ.اس مدعی شد بر خلاف شایعات، بند آزادسازی 75 میلیون یورویی در قرارداد ارلینگ هالند گنجانده نشده و تنها طرفین به صورت شفاهی بر تسهیل مسیر جدایی توافق کرده اند.

به هر حال بر اساس ادعای امروز نشریه آ.اس، دورتموند می خواهد هر چه زودتر تکلیف ارلینگ هالند روشن شده و رئال مادرید نیز دوست دارد این بازیکن یک فصل دیگر در آلمان مانده و 2023 راهی لالیگا شود. رابطه بسیار خوب و نزدیک مینو رایولا و هالند باعث شده این مدیر برنامه ایتالیایی نقش مهمی در آینده این ستاره نروژی بازی کند و اینجاست که خوزه آنخل سانچز، مدیر رئال مادرید می تواند زمینه حضور ارلینگ هالند در رئال مادرید را فراهم کند.

برچسب‌ها: دورتموند ارلینگ هالند رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 هلنـد1400/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi