خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

کمک رونالدو به قربانیان آتش‌فشان پالما

کمک رونالدو به قربانیان آتش‌فشان پالما
پس از فوران آتش فشان کامبره بیش از 3000 ساختمان ویران شده و هفت هزار نفر مجبور به ترک خانه‌هایشان در جزایر قناری شدند.

رونالدو با امضا کردن یکی از پیراهن‌های شماره هفت خود در تیم ملی پرتغال ، پیامی در حمایت از این قربانیان منتشر کرد و این پیراهن را نیز به حراج گذاشت تا تمام سود حاصل از فروش آن را به این قربانیان اهدا کند.

این مهاجم یونایتد در این باره گفت:« حتی قدرت آتش‌فشان هم نمی‌تواند با پالما رقابت کند. تمام حمایتم را از این جزیره زیبا اعلام می‌کنم.»
ارائه پیشنهاد برای خرید این پیراهن متعلق به رونالدو در شب کریسمس آغاز خواهد شد و در تاریخ شش ژانویه به پایان می‌رسد و کادناسر اعلام کرده که تمامی مبلغ جمع‌آوری شده به قربانیان تعلق خواهد گرفت.

رونالدو در ابتدای شیوع ویروس کرونا مبلغی در حدود 850 هزار پوند به بیمارستان‌های پرتغال کمک کرده بود و این آخرین اقدام خیرخواهانه برای کمک به افراد آسیب دیده است.

این آتش‌فشان در جزیره پالما پیش از این هرگز در این مدت زمان طولانی به فعالیت و فورانش ادامه نداده بود اما گفته می‌شود که این آتش‎فشان در روزهای اخیر آرام‌تر شده و به نظر می‌رسد که به زودی به فعالیتش پایان دهد تا مردم این جزیره بتوانند بار دیگر به آنجا برگردند.

رونالدو در روزهای اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی یونایتد و به تعویق افتادن بازی‌های این تیم در هیچ دیداری به میدان نرفته و در انتظار بهبود شرایط و بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر است.

برچسب‌ها: پرتغال رونالدو کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

149 Man U 14001400/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi