خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

کمالوند: نفت مسجدسلیمان در لیگ خواهد ماند

کمالوند: نفت مسجدسلیمان در لیگ خواهد ماند
فراز کمالوند، سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد آخرین وضعیت تیمش گفتگویی انجام داد.

به گزارش مستر90، کمالوند در ابتدای صحبت هایش با ورزش سه درباره شرایط نفت مسجدسلیمان عنوان کرد:

واقعیت این است که تیم ما فوتبال خوبی را بازی می کند و از لحاظ فنی و شکل بازی من کاملا راضی هستم. متاسفانه کمی در نتیجه گیری موفق نبودیم که عوامل مختلفی در آن تاثیرگذار است. علاوه بر بدشانسی هایی که نصیب مان شده واز بحث داوری هم بسیار ضرر کردیم.
او ادامه داد:

ما امتیازات زیادی را به خاطر اشتباهات داوران از دست دادیم. فکر می کنم 6 یا 7 امتیاز به خاطر کم دقتی داوران از دست رفته و اگر این اتفاقات نبود، جایگاه بسیار بهتری را در جدول لیگ پیدا می کردیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت:

با همه مسائل پیش آمده مشکلی نیست. هر تیمی ممکن است از داوری ضرر کند ، ولی برای من عجیب است که مگر می شود با گذشت 10 بازی خطای یک خطای پشت محوطه جریمه هم از داور سود نبرده ایم! با این حال توکل مان به خدا است و راه مان را ادامه می دهیم.
کمالوند در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد:

ما شرمنده هواداران خوبمان هستیم. اما هواداران هم در جریان مشکلات ما از ابتدای فصل بوده اند. ما آخرین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم اما توقع خودم هم این بود که امتیازات بیشتری تا اینجای رقابت ها کسب کنیم. الان هم اتفاقی نیفتاده و بسیار خوشبین هستم که در آینده شرایط بهتر شود.
وی درباره شانس بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر گفت:

من قول می دهم که تا انتهای نیم فصل شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم. از ابتدای فصل با توجه به مشکلاتی که داشتیم، دوستان در باشگاه از من خواستند که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و من قول دادم که این اتفاق می افتد. به هواداران هم این قول را می دهم. آنها صبوری کنند و مطمئن باشید شرایط مان بهتر می شود. کاملا امیدوار هستم با این کیفیت بالایی که بازیکنان ارائه می کنند، روزهای خوبی در انتظارمان است.
کمالوند در پایان افزود:

من از روز اولی که به نفت مسجدسلیمان آمدم، می دانستم کارمان سخت است. همانطور که می دانید نفت پارسال هم روز آخر در لیگ برتر باقی بماند و همه بازیکنان آن هم به غیر از دو نفر از این تیم جدا شدند. ما آماده سازی مناسبی هم نداشتیم اما با همه اینها شک ندارم شرایط بهتر می شود و روزهای خوبی را تجربه می کنیم.

برچسب‌ها: نفت مسجد سلیمان اخبار نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 Sporties_fa@1400/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi