خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

کمالوند: مستحق شکست مقابل تراکتور نبودیم

کمالوند: مستحق شکست مقابل تراکتور نبودیم
فراز کمالوند سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از شکست برابر تراکتور در نشست خبری پس از بازی حاضر شد.

به گزارش مستر90، کمالوند در ابتدا گفت:

بازی خوبی بود اما نتیجه آن با چیزی که داخل زمین انجام شد، تفاوت های زیادی داشت. به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. متأسفانه نیمه اول روی یک اوت دستی غافلگیر شدیم و گل اول تیم تراکتور به ثمر رسید. بعد از گل اول تا وقت های تلف شده نیمه دوم که شکست یک بر صفر با 2 بر صفر برای ما تفاوتی نداشت و به دنبال جبران گل عقب افتاده بودیم، بازی کاملا در اختیار ما بود.
او ادامه داد:

شاید دو برابر تیم تراکتور پاسکاری کردیم اما متأسفانه در زدن ضربات آخر دقت نکردیم. به هر صورت تیم ما خوب بازی می کند اما عواملی که متعدد بودند، باعث شده است تا نتایجی که در خور تیم ماست را کسب نکنیم. امیدوارم ان شالله در بازی های آینده جبران کنیم و در بحث نتیجه گیری هم موفق باشیم.

سرمربی نفت درباره گلی که این تیم روی یک شوت دریافت کرد پاسخ داد:

ما در طول هفته کار کرده بودیم و این را پیش بینی کرده بودیم که یکی از راه های گلزنی تراکتور، روی شوت های از راه دور است. خیلی هم کار کرده بودیم ولی به نظرم بازیکنان غافلگیر شدند. بعد از آن گل تا وقت اضافی نیمه دوم، بازی کاملا در اختیار ما بود. ولی شاید مقداری در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. واقعا نتیجه بازی اینی نبود که اتفاق افتاد و می شد نتیجه دیگری به دست بیاید.
کمالوند در پایان درخصوص علت جدایی از تراکتور پاسخ داد:

فقط در یک جمله می توانم بگویم که شرایط، شرایط خوبی نبود. امیدوارم که تراکتور در ادامه کار موفق باشد. ما اکنون تمام انرژی خودمان را روی تیم نفت مسجدسلیمان گذاشته ایم. متأسفانه در هفته های گذشته از عوامل غیرفنی خیلی لطمه خوردیم و حداقل 6، 7 امتیاز را اینجوری از دست داده ایم. مقداری از لحاظ روحی هم روی تیم ما تأثیر گذاشت ولی کیفیت فنی بازیکنان ما امروز خیلی خوب بود. امیدوارم هر دو تیم به آنچه که استحقاقش را دارند برسند.

برچسب‌ها: فراز کمالوند نفت مسجد سلیمان اخبار نفت مسجد سلیمان تراکتنور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Sporties_fa@1400/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi