خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

فوری: رأی رضایت‌نامه یحیی به سود شهر خودرو

فوری: رأی رضایت‌نامه یحیی به سود شهر خودرو
امروز کمیته تعیین‌وضعیت رأی خود را در قبال پرونده رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی صادر کرد و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت جریمه شد.

نیم‌فصل لیگ نوزدهم بود که طبق توافق حسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو، یحیی گل‌محمدی از هدایت شهر خودرو استعفا داد و سکاندار پرسپولیس شد و در آن مقطع مقرر شد باشگاه پرسپولیس هزینه رضایت‌نامه گل‌محمدی را به شهر خودرو پرداخت کند.

با گذشت دو سال از این اتفاق اما خبری از پرداخت هزینه رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی از سوی باشگاه پرسپولیس نشد و شهر خودرویی‌ها به کمیته تعیین‌وضعیت براساس قرارداد تنظیم شده شکایت کردند و امروز نیز این کمیته رأی خود را صادر کرده است.

امید اسکندری وکیل باشگاه شهر خودرو در توضیح این مسئله گفت: حدود 2/5 سال قبل یحیی گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس انتقال داده شد، طی این نقل و انتقال مقرر شده بود باشگاه پرسپولیس مبلغی را به شهرخودرو پرداخت کند اما متاسفانه این مبلغ پرداخت نشد و چک پرسپولیسی‌ها برگشت خورد.

وی افزود: به همین منظور مجبور شدیم به کمیته تعیین وضعیت شکایت کنیم که این کمیته باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت اصل خواسته محکوم کردند.

اسکندری در تکمیل صحبت‌های خود در این‌باره توضیح داد: مبلغ 3 میلیارد و 370 میلیون تومان هم بابت وجه التزام روزانه که این مهم تا همان تاریخ شکایت محاسبه شده است و از آن تاریخ به بعد محاسبه نشده است که مجدداً باشگاه شهرخودرو درخواستش را جداگانه مطرح خواهد کرد و باشگاه شهرخودرو استحقاق دریافت این مبلغ را دارد.

وکیل باشگاه شهر خودرو هم‌چنین درباره رأی صادره گفت: باشگاه پرسپولیس از جذب یحیی گل محمدی سود مالی زیادی را دریافت کرده است که این موضوع اگر همان موقع حل و فصل می‌شد، قطعا کار به شکایت و کمیته تعیین وضعیت و استیناف کشیده نمی‌شد، اما به هرحال با توجه به طولانی شدن پروسه صدور رای، خداراشکر توانستیم امروز باشگاه شهرخودرو را به آنچه حقش بود برسانیم.

با این وصف، پرسپولیس به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 870 میلیون تومان به صورت قطعی بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی محکوم شده است و مشخص نیست با پیگیری‌های باشگاه شهر خودرو برای افزایش جریمه دیرکرد، آیا به این مبلغ افزوده خواهد شد یا خیر.

در روزهای گذشته مذاکراتی میان مدیران دو باشگاه انجام شده تا در چند مرحله مطالبات شهر خودرویی‌ها پرداخت شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی پدیده مشهد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 ☫ ایران ☫1400/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi