خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

نکونام: هر چه هم اعتراض می‌کنیم، می‌خندند

نکونام: هر چه هم اعتراض می‌کنیم، می‌خندند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نمی‌دانم روی گلی که خوردیم چطور خطا گرفته نشد، هر چه هم اعتراض می‌کنیم می‌خندند.
جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی جان داری بود. دو تیم بازی درگیرانه ای انجام دادند. می دانستیم نساجی حفظ توپ خوبی دارد و از چه نقاطی می توانیم ضربه بزنیم. برای بردن برنامه داشتیم. می توانستیم بازی را 2 بر صفر کنیم اما گلر آن ها مانع شد.
سرمربی فولاد تصریح کرد:‌ با شروع نیمه دوم گل خوردیم این گل 100درصد خطا بود. داور روی این صحنه اشتباه کرد چون بازیکن حریف روی دفاع ما خراب می‌شد و گل می‌خوریم. بعد از آن با تعویض‌هایی که کردیم ریتم تیم را بهتر کردیم. موقعیت خلق کردیم اما بدشانسی آوردیم مثل بازی با تراکتور روزی نبود که بتوانیم ببریم. بازی دست ما بود نساجی آمده بود که مساوی کند و به خواسته‌اش رسید این تیم خوب بازی کرد ولی مانند تبریز اینجا هم حریف وقت تلف کرد.
وی افزود: باید فکری به حال این موضوع کنیم از این به بعد شاید دیگر اینجا توپ‌ها را بیرون نزنیم چون همه وقت تلف می‌کنند امروز خیلی وقت تلف کردند. نکته تاریک این بازی حیدری بود او داور خیلی خوبی است و من قضاوت‌هایش را دوست دارم اما امروز بد داوری کرد روی صحنه گل 100درصد اشتباه کرد یک پنالتی روی شیمبا نگرفت آخر بازی هم پای حمید بوحمدان را زدند. الان صحنه را دیدم اما این طور نیستم که لب‌تاپ بیاورم و از این کارها نمی‌کنم! ولی 100درصد گل خطا خوردیم دو پنالتی برای ما نگرفتند در این بازی یک گل و یک اشتباه نتیجه را برمی‌گرداند.
نکونام با اشاره به خطای حقیقی روی شیمبا عنوان کرد: این صحنه را ببینید گلر حریف شیمبا را از وسط زد فکر کنم هر جای دنیا بود بازیکن را به خاطر شدت خطا محروم می‌کنند اما داور به او کارت زرد داد. ببینید چطور خطا می‌کنند توپ را دفاع حریف زد اما گلر حریف آنطور شیمبا را زد و فقط یک کارت زرد داد. حیدری کلاً امروز بد داوری کرد و ما نتوانستیم بازی را ببریم یکی از عوامل بازدارنده حیدری بود به خاطر صحنه‌هایی که پیش آمد، دو صحنه پنالتی 100درصد و گل 100درصد خطایی که خوردیم ما اصلاً موقعیت به حریف ندادیم تیم‌مان خوب بازی می‌کرد و در شرایطی نبودیم که گل بخوریم.
وی افزود: نمی‌دانم روی گلی که خوردیم چطور خطا گرفته نشد. هر چه هم اعتراض می‌کنیم می‌خندند! قضاوت در ایران خیلی راحت است حرف هم بزنیم اخطار می‌دهند. کار خیلی راحت شده، کسی نیست که نقد کند و بگوید این اخطار برای چه بوده! به همین خاطر فوتبال ما شرایطش این طور است.
سرمربی فولاد با اشاره به وقت تلف کردن حریفان در ورزشگاه خانگی این تیم اظهار داشت:‌ قطعا باید فکری برای وقت تلف کردن تیم‌ها در ورزشگاه شهدای فولاد کنیم در نیمه‌های دوم و وقتی بازی مساوی می‌شود نمی‌دانیم چه کار کنیم از نظر شرایط تیمی هم ما متأسفانه موسی کولیبالی را از دست دادیم شیمبا به زور به این بازی رسید. امیدواریم برای بازی بعد موسی و بقیه بازیکنان‌مان برسند ولی از لحاظ مصدومیت اصلا شرایط خوبی نداریم. ما کلاً دفاع وسط نداشتیم ولی با این شرایط ادامه می‌دهیم ان‌شاءالله تا نیم‌فصل امتیازات خوبی جمع کنیم تمام برنامه ما این است برای نیم فصل دوم بازیکنان با کیفیت بگیریم تا قوی‌تر ظاهر شویم و بتوانیم موفق باشیم.
نکونام با اشاره به صحنه‌های داوری تصریح کرد: صحنه‌هایی که گفتم صحنه‌هایی بودند که قطعا آنها را دیده‌ام و در مورد آنها صحبت می‌کنم ولی نتیجه عوض نمی‌شود و اشتباهاتی است که داور انجام داد.او داور خوبی است و من به کار او علاقه دارم ولی امروز خیلی بد قضاوت کرد که به ضرر ما بود و نتیجه مساوی بود.

برچسب‌ها: جواد نکونام علیرضا حقیقی فولاد - نساجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Real Ford1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi