خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دی لورنتیس: چفرین گروگان ناصر الخلیفی است

دی لورنتیس: چفرین گروگان ناصر الخلیفی است
اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی خواستار اصلاحات در فوتبال اروپا است و علنا الکساندر چفرین را عروسک خیمه شب بازی قطری ها خطاب کرد.

مستر90 | به گزارش ایل ماتینو، اورلیو دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی در کتاب خود به نام "ناپولی، بازیکنان بزرگ" به انتقاد از سیستم حال حاضر یوفا پرداخت و معتقد است رییس این نهاد، گروگان قطری هاست:

فوتبال اروپا فرسوده شده چرا که انرژی زیادی صرف می شود اما در عوض بازگشت سرمایه ای در کار نیست. لیگ اروپا فقط انرژی تیم ها را می گیرد و آورده اقتصادی خاصی ندارد؛ فقط یوفا ثروتمندتر می شود. ما اتحادیه باشگاه های اروپا را تشکیل دادیم اما حالا این اتحادیه گروگان قطری هاست. چفرین گروگان ناصر الخلیفی مالک PSG است و قطر را خیلی دوست دارد، چون قطر قدرتمند و ثروتمند است.
رییس ناپولی در خصوص از دست رفتن جذابیت فوتبال برای کودکان و نوجوانان گفت

فوتبال باید تغییر کند؛ باید مطمئن شویم بچه ها هنوز درباره این ورزش اشتیاق نشان می دهند. پنج شنبه وقتی همراه با برادر زاده 13 ساله ام بازی با لسترسیتی را می دیدم، او پس از چند دقیقه رفت. به او گفتم بازی 2-2 شده و تو می روی؟ او به من طوری نگاه کرد انگار اتفاقی نیفتاده است. فوتبال حوصله اش را سر برد چون اتفاقات درون موبایلش جذاب تر بود. تلفن های همراه کل یک نسل را ربوده اند.

برچسب‌ها: PSG لیگ فرانسه فرانسه ناپولی سری آ فوتبال اروپا یوفا چفرین ناصرالخلیفی دی لورنتیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

87 Sporties_fa@1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi