خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

مشکلات مسی در PSG به دلیل ناراحتی ترک بارسلوناست

مشکلات مسی در PSG به دلیل ناراحتی ترک بارسلوناست
تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که درد جدایی از این تیم هنوز برای لیونل مسی تازه است.

لیونل مسی تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شده و به پاری سن ژرمن ملحق شد تا دوره جدیدی را در فوتبالش آغاز کند.

این بازیکن اخیرا برای هفتمین بار جایزه توپ طلا را دریافت کرد اما نتوانسته درخشش خود در لیگ فرانسه را تکرار کند و تا به حال تنها شش گل در تمامی رقابت‌های برای پی اس جی به ثمر رسانده است.

مسی همچنان در تلاش است تا بار دیگر به دوران اوجش برگردد و آنری که تجربه جدایی از تیم مورد علاقه‌اش را داشته، معتقد است که این ستاره آرژانتینی هنوز در حال کنار آمدن با ترک بارسلونا است.

آنری تقریبا یک دهه را در آرسنال سپری کرد و دو بار در سال‌های 2002 و 2004 قهرمان لیگ برتر شد و زمانی که قصد جدایی از این تیم را داشت، در مراسم خداحافظی اشک بسیاری ریخت.

او در گفتگو با جی کیو اظهار داشت:« وقتی جایی را ترک می‌کنید که از سنین جوانی و برای مدتی طولانی در آن حضور داشته‌اید و هرگز فکر نمی‌کردید که مجبور به ترک آن باشید، آسیب احساسی شدیدی به شما وارد می‌شود. باید درک کنید کجا هستید، با لیگ جدید و تیم جدید سازگار شوید و این انتقال را هضم کنید.»

آنری با اشاره به شرایط مسی ادامه داد:« وقتی او از بارسا جدا شد گریه می‌کرد و این اشک‌ها ساختگی نبودند. او گریه می‌کرد. کمی زمان می‌برد تا این بازیکن بتواند سازگار شود و شرایط جدیدش را درک کند. باید درک کنید که این بازیکن هم آدم است. ترک بارسلونا هنوز برای او تازه است. اما من باور دارم که شرایط را تغییر خواهد داد. من به او اعتماد دارم.»

برچسب‌ها: لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

113 پاریس سـن ژرمـن1400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi