خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,110

امباپه: با این بازیکنان نباید به مشکل بخوریم

امباپه: با این بازیکنان نباید به مشکل بخوریم
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، معتقد است که این تیم با توجه به ستاره‌هایی که در اختیار دارد نباید برای پیروزی مشکلی داشته باشد.

پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد لیونل مسی را به خدمت بگیرد تا فهرست ستاره‌هایش را تکمیل کند.

آنها علاوه بر مسی، با سرخیو راموس و جانلوییجی دوناروما نیز به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بستند تا در تمامی پست‌ها حداقل یک ستاره بزرگ را در اختیار داشته باشند.

با این حال این تیم در بعضی از دیدارهای این فصل به مشکل خورده و نتوانسته نمایشی که بسیاری انتظارش را داشتند ارائه دهد.

امباپه در پاسخ به سوالی در این باره به سایت رسمی پی اس جی گفت:« ما در حال حاضر خوشحال هستیم چون همه تیم می‌خواهند پیروز باشند. البته که ما پس از بازی وقتی آنالیز را می‌بینیم به خودمان می‌گوییم که می‌توانستیم تکلیف بازی را پیش از سوت پایان روشن کنیم. ما همچنین می‌دانیم که با این بازیکنان نباید در بعضی از بازی‌ها به مشکل بخوریم.»

این ستاره فرانسوی ادامه داد:« اما از همه چیز راضی و خوشحال هستیم و این چیزی است که ما را بیشتر متحد می‌کند. این پیروزی‌ها از کسی دزدیده نشده‌اند. ما با جسارت و همه در کنار هم برای کسب آنها تلاش کردیم و این نشان می‌دهد که ما اراده بسیاری داریم.»

او همچنین درباره بازی این هفته در برابر موناکو، تیم سابقش، اظهار داشت:« این بازی بسیار خاص است. اول از همه بازی مهمی در لیگ فرانسه است. و موناکو هم تیم بزرگی است که می‌داند چطور در دیدارهای بزرگ بازی کند. البته که برای من هم خاص است چون برای مدتی طولانی در این تیم بازی کردم و دوستانی در آنجا دارم. اما وقتی در پی اس جی هستید، جایی برای چنین احساساتی وجود ندارد. باید پیروز باشید و به همین دلیل من تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام می‌دهم.»

امباپه درباره شرایط لیگ فرانسه که بسیار فیزیکی و پیچیده توصیف می‌شود گفت:« این لیگ بسیار سخت و فیزیکی است. جدیت بسیاری در همه تیم‌هاست و بازیکنان به دنبال برخوردهای فیزیکی هستند. بازی در این لیگ آسان نیست. من فکر می‌کنم به همین دلیل طبیعی است که پی اس جی به دنبال سازگاری باشد، خصوصا که ما بازیکنان جدید بسیاری داریم که با لیگ آشنا نیستند. کمی زمان می‌برد که شرایط به بهترین حالتش برسد اما ما در مسیر درست قرار داریم.»

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

50 پاریس سـن ژرمـن1400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi