خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

لیست سیاه PSG؛ جدایی احتمالی هفت بازیکن در ژانویه

لیست سیاه PSG؛ جدایی احتمالی هفت بازیکن در ژانویه
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی نسبت به 7 بازیکن خود اعلام عدم نیاز کرده است.

به بازار نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می شویم و پی اس جی قصد یک خانه تکانی اساسی را در ژانویه دارد. باشگاه پاریسی 35 بازیکن در اختیار دارد که خروج تعدادی از آنها اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

طبق ادعای نشریه اکیپ، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی نام چندین بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته و مشکلی با جدایی شان در انتقالات زمستانی ندارد.

پس از جذب اشرف حکیمی، لیونل مسی، سرخیو راموس، جیجو دوناروما، نونو مندس و جینی واینالدوم در تابستان، پی اس جی چاره ای ندارد تا برای رعایت فرپلی مالی در زمستان یا تابستان پیش رو تعدادی از بازیکنان خود را واگذار کند.

اکیپ نوشته است که مائورو ایکاردی در صدر این فهرست قرار دارد. ستاره آرژانتینی سابق اینتر با ورود مسی جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست داده و اغلب نیمکت نشین است. او دیگر درخشش سابق را ندارد و مشکلات بیرون زمین و خانوادگی وی نیز برای سران باشگاه غیر قابل تحمل شده است. پی اس جی خوشبین است بتواند از فروش ایکاردی 50 میلیون یورو به دست بیاورد هرچند این مهم در زمستان کمی دشوار به نظر می رسد. یوونتوس مهمترین باشگاه خواهان ایکاردی است.

رافینیا آلکانتارا بازیکن برزیلی سابق بارسا نیز کاملا فراموش شده و تنها 220 دقیقه در فصل جاری به میدان رفته است. سرخیو ریکو گلر اسپانیایی سابق سویا و فولام نیز دیگر بازیکن فهرست سیاه پی اس جی است. به این جمع کورزاوا، عبدو دیالو، داگبا و ادیمبه را نیز باید اضافه کرد که هیچکدام در ایده های پوچتینو جایی ندارند.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

55 پاریس سـن ژرمـن1400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi