خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

اقدام روحیه‌بخش صدری علیه استقلال!

اقدام روحیه‌بخش صدری علیه استقلال!
قرار است با توافقات انجام شده هزینه رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی طی روزهای آتی به باشگاه مشهدی پرداخت شود.

از اوایل لیگ نوزدهم یحیی گل‌محمدی با توجه به عملکرد درخشان خود در شهر خودرو، به عنوان آلترناتیو نیمکت پرسپولیس مطرح شده بود و سرانجام در نیم‌فصل جانشین کالدرون شد، این جانشینی در حالی رقم خورد که انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس برای دریافت رضایت‌نامه گل‌محمدی، توافق‌نامه‌ای 6 میلیاردی با فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو به امضا رساند.

اما با گذشت 2 سال از امضای این توافق‌نامه باشگاه مشهدی هنوز به پول خود نرسیده و البته آن‌ها شکایت خود را به کمیته تعیین وضعیت برده و با توجه به مفاد قرارداد طرفین، آن‌ها ادعای دریافت خسارت را کردند که مورد موافقت قرار گرفت و با 4 میلیارد جریمه، پرسپولیس به پرداخت 10 میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی جریمه شد.

در آخرین مذاکرات انجام شده میان مدیران دو باشگاه، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس وعده پرداخت این بدهی را به شهر خودرویی‌ها داده و گویا قرار است این بدهی در چند قسط پرداخت شود؛ قسط اول هم پیش از دوئل هفته یازدهم با استقلال تهران به شهر خودرو پرداخت می‌شود و بخش مهمی از مطالبات باشگاه مشهدی از پرسپولیس به حساب این تیم واریز خواهد شد.

اتفاقی که می‌تواند یک اقدام روحیه‌بخش برای شهر خودرویی‎‌ها پیش از دوئل حساس با استقلال باشد، چرا که تاکنون قرمز و مشکی پوشان مشهدی 15 تا 30 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و احتمالاً بعد از دریافت مطالبات باشگاه از پرسپولیس، بخش دیگری از قراردادها هم پرداخت خواهد شد تا بازیکنان شهر خودرو با روحیه‌ای مضاعف مقابل استقلال به میدان بروند.

برچسب‌ها: پرسپولیس مجید صدری یحیی گل محمدی پدیده مشهد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 ☫ ایران ☫1400/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi