خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

پنجعلی: امیدوارم بعد از تبلیغات محیطی حق پخش هم حل شود

پنجعلی: امیدوارم بعد از تبلیغات محیطی حق پخش هم حل شود
پیشکسوت پرسپولیس حرکت و نقش وزارت ورزش و حمید سجادی را در حل مشکل پرسپولیس و استقلال در بحث تبلیغات محیطی مثبت ارزیابی کرد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در ابتدای این گفت و گو در مورد دربی و شرایط سرخابی‌ها به برنا گفت: اگرچه عملکرد پرسپولیس و استقلال در نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و دو تیم تحت تاثیر فشار و استرس دربی قرار گرفته بودند اما در نیمه دوم این روند به سود پرسپولیس تغییر کرد و شاگردان یحیی گل محمدی مالکیت کامل توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت تساوی بدون گل نتیجه پایانی بود. در مجموع شرایط پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بهتر از استقلال بود و به نظر من پرسپولیس می توانست پیروز این میدان باشد.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به شرایط خوب ساختار دفاعی تیم گل‌محمدی تاکید کرد: خط دفاعی در دربی و دو بازی قبل کمترین اشتباه را داشته و در دربی هم دیدید که نقش فورواردهای استقلال را تا چه حد کمرنگ کرده بودند. به نظرم بچه‌ها در کار دفاعی بی نقص بودند، به ویژه باید از بازی خوب و مسلط علی نعمتی یاد کنم که با وجود این که به تازگی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته خیلی خوب و حرفه‌ای عمل می کند و توانسته جای پای خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس محکم کند.

پنجعلی در مورد ماجرای تبلیغات محیطی و پایان کشمکش ها در این خصوص گفت: این حق قانونی و مطالبه به حق باشگاه ها بود که از تبلیغات محیطی‌شان بهره بگیرند و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت که با حمایت وزارت ورزش و جوانان این امر برای پرسپولیس و استقلال محقق شد. بدون شک آقای سجادی که خودشان از چهره های سرشناس ورزش هستند و با مدیریت در ورزش به طور کامل آشنا هستند، مشکلات را به خوبی درک می کنند و در این زمینه هم تصمیمات خوب و به جایی را برای کمک به این دو باشگاه که از منابع مالی خاصی برخوردار نیستند، گرفتند.

وی ادامه داد: این گام، گام خوب و مثبتی برای فوتبال ما بود و این ماجرا فقط به سود پرسپولیس و استقلال تمام نخواهد شد. امیدواریم که گام بعدی اصلاحات و حل مشکلات فوتبال در ماجرای حق پخش تلویزیونی باشد و همه باشگاه های فوتبال بتوانند در این زمینه احقاق حق داشته باشند. این درآمدزایی‌ها می تواند منابع مالی خوبی را به باشگاه‌ها تزریق کند تا کم کم ریشه مشکلات مالی و بدهی‌های سرسام آور باشگاه های فوتبال در ایران خشک شود.

پنجعلی در مورد شرایط پرسپولیس در ادامه فصل خاطرنشان کرد: روند فوتبالی و فنی پرسپولیس صعودی است و بازیکنان جدید و تازه وارد کم‌کم با تیم به هماهنگی ایده‌آل می‌رسند و این مساله می‌تواند اتفاق خوب و مهمی برای پرسپولیس باشد تا بتواند گام‌های بلندی را به سوی کسب ششمین قهرمانی متوالی بردارد.

برچسب‌ها: پرسپولیس محمد پنجعلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

67 Knights (ح)1400/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi