خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

میثاقیان: باخت حق ما بود/ هر موقع نخواهند، می‌روم

میثاقیان: باخت حق ما بود/ هر موقع نخواهند، می‌روم
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو اعتراف کرد که شاگردانش بد بازی کردند. به گزارش ایسنا، اکبر میثاقیان، سرمربی شهرخودرو پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر نساجی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی در این زمین بود. در این چند روز مدام به ما گفتند که در شهرهای دیگر میزبانی کنند. فوتبال نبود و “بکش زیرش” بود. پنالتی آن‌ها مشکوک بود و به نظرم پنالتی نبود و گل دوم آن‌ها هم فکر کنم آفساید بود.

او ادامه داد: نیمه اول خوب بودیم اما بعد از پنالتی تمرکز ما رفت. تیم غریبی هستیم. بهترین عملکرد را در هر بازی نشان می‌دهیم اما شکست خورده‌ایم. فشار زیادی روی بازیکنان ما وجود دارد و نگران نوع بازی‌شان هستند اما باید این موضوع را فراموش کنند.

سرمربی شهرخودرو درباره اعتراض به خبرنگاران گفت: من حدود ۳۰۰ نفر را در جایگاه دیدم. مگر می‌شود یک استان ۳۰۰ خبرنگار داشته باشد؟ کل نیمکت ما ۴ نفر بود و ۳۰ نفر روی نیمکت حریف بودند. در بازی هم زمین و هم داور بازیکنان ما را تخت فشار گذاشتند و ما هم بد بازی کردیم و باخت حق ما بود.

او درباره این که مدیررسانه‌ای این تیم نتوانسته بود با هواپیما به شمال برود، توضیح داد: ما بلیت پیدا کردیم اما رجب‌زاده پیدا نکرد. زدن این حرف‌ها این جا جالب نیست. پرواز ساری به مشهد شلوغ و کم است و آن‌ها یعنی شکری و رجب‌زاده نتوانستند که با تیم به قائمشهر بیایند.

میثاقیان درباره این که افراد زیادی در کنار زمین حضور دارند گفت: من هیچ‌وقت خط را نمی‌بینم و امروز هم کارت گرفتم. ما کلا امروز ۴ نفر بودیم. هر کسی رفتار مربیگری دارد و من اخلاقم این است که کنار زمین ورجه وروجه کنم. شما نگران حال من نباشید.

میثاقیان درباره ماندنش در شهرخودرو گفت: مشکلات باشگاه ما شخصی است. امروز هم ۲۰ درصد از پول بازیکنان را دادند. باشگاه مشکل ندارد و من هم فعلا هستم و هر موقع من را نخواهند می‌روم.

برچسب‌ها: باخت میثاقیان شهرخودرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

226 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi