خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

مجیدی: استقلال تا آخر می جنگد و عقب نمی نشیند

مجیدی: استقلال تا آخر می جنگد و عقب نمی نشیند
مربی استقلال گفت: در مجموعه استقلال زحمات زیادی کشیده می شود اما هواداران واقعی تیم به حق شان نمی رسند، البیته ما تا آخر می جنگیم.

به گزارش آوای استقلال، فرزاد مجیدی پس از تساوی در دربی ۹۷ اظهار داشت: دربی همین است دیگر، دربی یک موقعیت و یک صحنه پنالتی برای هر طرف می تواند نتیجه را تغییر دهد. یک صحنه در دقیقه ۸۶ رخ داد و صحنه پنالتی به این واضحی رخ داد. ببینید که کارشناس داوری در این باره و استقلال چه می گویند.

وی افزود: تنها حرفی که می توانم بزنم این است که دلم برای هواداران استقلال می سوزد و چه کسی می خواهد عذرخواهی کند؟ تمام مجموعه در استقلال زحمت می کشند و آقایان آجورلو و فرهاد مجیدی دارند زحمت می کشند ولی هواداران واقعی استقلال به حق شان نمی رسند، البته ما عقب نمی نشینیم و تا آخر می جنگیم.

مربی استقلال درباره تبلیغات محیطی استقلال اظهار داشت: تبریک می گویم به تمامی عوامل، همیشه استقلال در مجموعه اش مثل دو ستاره ای که دارد در مجموعه اش کار خاص می کند و مطمئن باشد که حرف های زیادی برای گفتن در این لیگ داریم. فوتبال لیگ امسال به جایی می رود که هواداران استقلال واقعا گناه دارند.

برچسب‌ها: استقلال فرزاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

21 Esteghlal Fc‌1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi