خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

پیام رالف رانگنیک به طرفداران یونایتد

پیام رالف رانگنیک به طرفداران یونایتد
رالف رانگنیک دیگو مارادونا و یوهان کرایف را به عنوان دو بازیکن برتر تاریخ معرفی کرد و پیام کوتاهی به هواداران منچستریونایتد در مورد آنچه که می‌توانند تحت مدیریت او ببینند داده است.

بخش دوم مصاحبه اختصاصی این بازیکن 63 ساله با رسانه های باشگاه، پس از معرفی او به عنوان مدیر موقت در روز جمعه، اکنون برای کاربران ثبت نام شده از طریق برنامه رسمی ما و ManUtd.com در دسترس است.

در گفتگو با استوارت گاردنر، از رنگنیک خواسته می شود تا بهترین فوتبالیست تمام دوران را انتخاب کند و پیامی برای هواداران قرمزها بفرستد، همچنین خاطره انگیزترین بازی او به عنوان مدیر و هوادار چه بوده است.

این مصاحبه پنج دقیقه ای بینش بیشتری در مورد مربی جذاب و بسیار مورد احترام آلمان ارائه می دهد و می توانید آن را به طور کامل در زیر بخوانید.
وقتی بچه بودی طرفدار کدوم تیم بودی؟
زمانی که من یک پسر جوان بودم، ابتدا Alemannia Aachen بود، اما سپس من در آن زمان هشت یا نه ساله بودم. فکر می کنم آنها در لیگ دسته اول آلمان بازی کردند. اما پس از آن، بوروسیا مونشن گلادباخ بود، با تیم فولن در آن زمان، با بازیکنانی مانند برتی فوگتس، یوپ هاینکس، اولریک لو فور، آلن سیمونسن، [ولفگانگ] کلف در دروازه. در آن زمان، این تیمی بود که من را به عنوان یک پسر جوان بیشتر هیجان زده کرد. بعد از اینکه خودم مربی شدم و همانطور که گفتم این در سن خیلی کم، در 25 سالگی، نمی‌توانی از پس هواداران برآیی. شما همیشه طرفدار باشگاهی هستید که در آن کار می کنید."
بهترین فوتبالیست تمام دوران کیست؟
فکر می‌کنم افراد زیادی هستند که می‌توانند در نظر گرفته شوند، اما فکر می‌کنم قطعا دیگو مارادونا یکی از آنهاست که باید نام برد. کسی که روی رویکرد من به عنوان مربی نیز تأثیر گذاشت زیرا فکر می کنم او اولین شماره 10 مدرن در فوتبال بود، یوهان کرایف بود. او همچنین نفوذ زیادی داشت، نه تنها به عنوان بازیکن، بلکه به عنوان مربی بعداً زمانی که برای باشگاه هایی مانند آژاکس یا بارسلونا کار کرد. به یاد دارم زمانی که 13، 14 ساله بودم، در تیم جوانان باشگاه خودم بازی می کردم. از مربی ام پرسیدم که آیا می توانم با شماره 14 [شماره کرایف] بازی کنم. در آن زمان کاملاً غیرعادی بود زیرا شما اعداد از یک تا 11 را داشتید و مربی به من اجازه داد با شماره 14 تیم ذخیره پشت پیراهنم بازی کنم. من این دو نفر را نام می برم، اما بدیهی است که تعداد کمی از آنها وجود دارد. ما کریستیانو [رونالدو] را اینجا داریم، لیونل مسی را داریم، رابرت لواندوفسکی را در حال حاضر داریم، بنابراین نام بردن از یکی از آنها دشوار است. من می گویم دیگو و یوهان قطعا دو نفری هستند که باید نامشان ذکر شود.
در نهایت، پیام شما برای هواداران منچستریونایتد که در حال تماشای این فیلم هستند چیست؟
همانطور که گفتم، فکر می کنم همه انتظار دارند - به خصوص هواداران، بلکه بازیکنان و کادر مربیگری - عملکرد موفقی داشته باشند و سبک بازی کنند. و برای ترکیب این دو چیز فکر می کنم این هدف اصلی در روزها، هفته ها، ماه های آینده است. برای اطمینان از اینکه هواداران می‌توانند ببینند ما می‌خواهیم چه بازی کنیم و ما این کار را انجام می‌دهیم، هر کاری که می‌توانیم برای بهتر شدن سرمایه‌گذاری می‌کنیم. برای من این هدف اصلی در هفته‌های آینده است.»

برچسب‌ها: رالف رانگنیک منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

34 Reza Wampire1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi