خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

داوید دخیا به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر یونایتد

داوید دخیا به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر یونایتد
با کمال تعجب، این اولین باری است که دیوید از فوریه 2018، زمانی که او در میانه بهترین فصل خود در اولدترافورد بود، این افتخار خاص را کسب می کند.

خیلی طول می کشد تا دخیا با موفقیت های آن کمپین باورنکردنی 2017/18 یا در واقع دوره های 2013/14، 2014/15 و 2015/16 که همچنین به عنوان بهترین بازیکن سال سر مت بازبی انتخاب شد، مطابقت داشته باشد. شماره 1 تا کنون برتر بوده و در ماه های سپتامبر و اکتبر نیز نامزد دریافت این جایزه شده است.

در ماه نوامبر، دیوید در نیمه اول شکست دربی مقابل سیتی، چندین سیو درخشان انجام داد، و همچنین اسماعیلا سار را نه یک بار بلکه دو بار از روی نقطه پنالتی مقابل واتفورد، پس از اینکه مهاجم سنگالی اجازه یافت تا تلاش اولیه خود را دوباره انجام دهد، رد کرد.\
مسلماً بهترین عملکرد دخیا در زادگاهش اسپانیا رقم خورد، زیرا دو سیو کلیدی مانو تریگوئروس از ویارئال در هر دو نیمه برای بسته نگه داشتن دروازه و کسب مقام اول در گروه F حیاتی بود.

او همچنین باید روز یکشنبه در استمفورد بریج به او اعتماد کرد، به خصوص در نیمه اول ضعیف که چلسی عملاً در یک سوم زمین ما اردو زده بود.

مایکل کریک، سرمربی موقت، موافق بود که بدون قهرمانی های اولیه دخیا، یونایتد نمی توانست در بازی رشد کند و با تساوی مثبت 1-1 ظاهر شود.
کریک وقتی مطلع شد که این مرد 31 ساله در رای گیری رهبری می کند، گفت: "بله، دیوید کاری را که انجام می دهد انجام داده است."

فکر می‌کردم اولین سیو [در مقابل چلسی]، از [کالوم] هادسون اودوی، به نوعی مظهر این بود که او چقدر می‌تواند برای ما در زمان حساس بازی، در اوایل بازی، مهم باشد.

این زمانی است که شما نیاز دارید که دروازه بان خود را بالا ببرد و این تقریباً به ما سکویی می دهد تا در ادامه بازی به میدان برویم. دیوید، او در این سال‌ها بسیاری از این سیوها را انجام داده است و من مطمئن هستم که تعداد بیشتری از این سیوها را انجام خواهد داد."

تبریک می گویم دیوید - شما یک برنده شایسته هستید!

بازیکنان منتخب ماه 2021/22

آگوست: میسون گرینوود
سپتامبر: کریستیانو رونالدو
اکتبر: کریستیانو رونالدو
نوامبر: داوید دخیا

برچسب‌ها: داوید دخیا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

48 Reza Wampire1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi