خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

از طعنه شیرر تا تمسخر آنری؛ انتقادات از دخیا بالا گرفت

از طعنه شیرر تا تمسخر آنری؛ انتقادات از دخیا بالا گرفت
گل عجیبی که داوید دخیا در بازی شب گذشته برابر آرسنال دریافت کرد، با انتقادات زیادی مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در جریان بازی منچستر یونایتد و آرسنال که با پیروزی 3-2 شیاطین سرخ به پایان رسید، شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب ترین گل های تاریخ لیگ برتر انگلیس بودیم؛ جایی که داوید دخیا بعد از برخورد با بازیکن خودی یعنی فرد روی زمین افتاد. در ادامه امیل اسمت رو ستاره جوان آرسنال در حالی که دخیا روی زمین افتاده بود توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

این گل عجیب آرسنال و حرکت داوید دخیا باعث شده که طی ساعات گذشته انتقادات تندی نسبت به دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد مطرح شود. در همین راستا بعد از بازی دیشب اسطوره فوتبال انگلیس، آلن شیرر در این باره گفت: "من ندیدم که خطای شدید روی دروازه بان رخ دهد. فقط بازیکن خودی با او برخورد کرد. اتفاقاتی که در هر مسابقه ممکن است رخ دهد و بازیکنی روی مچ پای شما بیاید.
بله در چنین شرایطی ممکن است شما صدمه ببینید اما من مطمئن نیستم که در دخیا باید این قدر روی زمین می ماند. او یک دقیقه بعد از این اتفاق به راحتی روی پاهای خود ایستاد بنابراین نمی‌توانست آنقدر درد داشته باشد. یک بحث وجود دارد، اگر یک مصدومیت جدی وجود داشت و او نمی توانست به بازی ادامه دهد و مجبور می شد از زمین خارج شود، مسئله بازی عادلانه مطرح می شد. با این حال چند لحظه بعد او بدون هیچ مشکلی روی پاهای خود ایستاد و بدون این که لنگ بزند به کارش ادامه می‌دهد. فکر می کنم شما می توانید این چیزها را از بازی متوجه شوید."
در همین حال تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال، نیز واکنش جالبی به این اتفاق داشت و گفت: "آخرین باری که چنین اتفاقی را دیدم زمانی بود که 11 ساله بودم و دروازه بانم برای خوردن یک ساندویچ رفت و دروازه خود را ترک کرد و سپس 1-0 شکست خوردیم."

برچسب‌ها: منچستریونایتد داوید دخیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

53 Reza Wampire1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi