خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

رسوایی در تورین؛ یووه و رونالدو قانون را دور زدند؟

رسوایی در تورین؛ یووه و رونالدو قانون را دور زدند؟
تحقیقات درباره اسناد مالی و حسابرسی یوونتوس به مدارک محرمانه درباره کریستیانو رونالدو، ستاره سابق این تیم، رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که دادستان عمومی تورین ممکن است به عنوان بخشی از تحقیقات درباره جعل اسناد مالی یوونتوس سوالاتی را از رونالدو مطرح کند.

به نظر می‌رسید که رونالدو ممکن است اطلاعات یا دخالتی در مسائل مالی مطرح شده که نیاز به تحقیق دادستانی دارد داشته باشد.

حالا اخباری در این باره در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده که توافقی محرمانه بین این فوق ستاره پرتغالی و بانوی پیر صورت گرفته اما دادستان هنوز واکنشی به این اسناد و شایعات نشان نداده است.
بررسی یکی از مکالمات تلفنی نشان دهنده اسنادی محرمانه است که از نظر تئوری نباید وجود داشته باشد و ممکن است از نظر مقامات قضایی نشانه جعل سند در حسابرسی‌های یوونتوس باشد.

گفته می‌شود مقامات دولتی هنوز به دنبال این سند محرمانه است که می‌تواند به افزایش جعلی سود مالی اشاره داشته باشد و برای ایجاد درآمد ساختگی به کار رفته باشد تا به جای اعلام واقعی ضرر 240 میلیونی، ضرر 209 میلیونی در حسابرسی سالانه اعلام شود. آنها همچنین با کمک این سند میزان دارایی خود را به جای دو میلیون، 29 میلیون یورو اعلام کردند.

روزنامه کوریره دی تورینو مکالمه بین فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی باشگاه، با چزاره گاباسیو، مدیر دفتر قضایی، را در تاریخ 23 سپتامبر 2021 در این باره منتشر کرده است.
مکالمه بین این دو نفر به صورت کامل بررسی شده و مقامات قضایی متوجه شده‌اند که گاباسیو در حال توضیح این موضوع است که آندره‌آ آنیلی را در جریان قرار داده است.

او در ادامه درباره معامله جعلی صحبت می‌کند و مدعی می‌شود که نمی‌خواهد طرح دعوی شکل بگیرد چون سندی که در حال ساختن آن هستند کمک زیادی به ترازنامه مالی آنها نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد که این سند معروف درباره رونالدو، بازیکن سابق یونتوس، است که در تابستان از این تیم جدا شده و به منچستریونایتد ملحق شد و دادستانی ایتالیا برای یافتن آن به مقر اصلی یووه و خانه گابیاسو رفته است.
مقامات رسمی دادستانی تورین در طول چند روز گذشته از شاهدانی که در جریان این جعل سند بودند بازجویی کرده‌اند تا مدارک بیشتری را به دست آورند.

این روزنامه مدعی شده که هیچکس وجود این اسناد را تایید نکرده و مائوریتزیو آریوابنه که تابستان امسال به عنوان مدیر جدید یوونتوس انتخاب شد نیز اعلام کرده که از وجود چنین سندی و مکان نگهداری آن باخبر نیست.

حالا دفتر دادستانی دستور جمع‌آوری تمامی اسناد مالی، غیرمالی، بانکی و مکاتبات مربوط به انتقال رونالدو به منچستریونایتد را صادر کرده و تعداد افراد مظنون در این پرونده به هفت نفر رسیده است.

ظاهرا یوونتوس به این متهم شده که ارزش مالی فروش رونالدو به منچستریونایتد به قیمت 15 میلیون یورو را به شکلی دور از واقعیت اعلام کرده است. اما مقامات دولتی هنوز موفق به یافتن سند محرمانه و استفاده از آن برای اثبات این موضوع نشده‌اند و به بررسی‌ها و بازجویی‌های خود ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو یوونتوس منچستریونایتد تورین منچستر اولدترافورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

152 Reza Wampire1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi