خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,279

رانگنیک: باید سبک فوتبالم را با رونالدو سازگار کنم

رانگنیک: باید سبک فوتبالم را با رونالدو سازگار کنم
رانگنیک:« برای در دست گرفتن کنترل بازی در آینده باید بسیار فعال بود. داشتن این هواداران به ما در نیمه دوم بازی روز گذشته کمک کرد و من نمی‌توانم این کار را در یک یا دو هفته انجام دهم. سبک بازی ما صرفا به پرسینگ یا پرسینگ متقابل بستگی ندارد، بلکه به کنترل بازی مربوط است.»

رانگنیک:« چیزی که من از رونالدو دیدم این است که او آمادگی این را دارد که هرکاری لازم است برای کمک به تیم انجام دهد.»

رانگینک:« دیروز بازی رونالدو را دیدم و هرگز ندیده بودم که کسی در سن 36 سالگی تا این حد از نظر بدنی آماده باشد. او به راحتی می‌تواند تعیین‌کننده باشد.»

رانگنیک:« همه چیز باید بازی به بازی و قدم به قدم پیش برود. باید اطمینان حاصل کنید که بیشترین شانس را برای پیروزی در بازی بعدی دارید. بازیکنان باید فرصت داشته باشند ایده‌هایی که من در اختیارشان قرار می‌دهم را دنبال کنند و بدانند که می‌خواهیم در آینده چطور بازی کنیم.»

رانگنیک:« پپ گواردیولا سه سال است که در سیتی حضور دارد، کلوپ از پنج سال پیش در لیورپول بوده و توخل در ماه فوریه به چلسی آمد اما از نظر زمانی آنها کمی از ما جلوتر هستند. من از بازیکنانی که در حال حاضر در تیم داریم بسیار راضی هستم.»

رانگنیک:« من در دانشگاه انگلیسی خواندم تا معلم این زبان باشم و در برایتون زندگی کردم. از آن زمان عاشق فوتبال انگلیس شدم. من نحوه حمایت از تیم‌ها را ستایش می‌کنم. فوتبال برای من خالص‌ترین احساس در این جو است.»

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو منچستریونایتد رالف رانگنیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

34 Reza Wampire1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi