خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

اسطوره فرانسه: مسی لیاقت توپ طلا را ندارد

اسطوره فرانسه: مسی لیاقت توپ طلا را ندارد
ژان پیر پاپن اسطوره فوتبال فرانسه و المپیک مارسی و برنده توپ طلا حتم داد که اگر توپ طلای 2021 به مسی برسد، باعث کاهش ارزشهای این جایزه خواهد شد.

به گزارش مستر90، مسی بخت اصلی کسب توپ طلای 2021 است که این می تواند هفتمین توپ طلایش باشد. هر چند که لئو توانست بالاخره اولین جام ملی خود را کسب کند و کوپا آمریکا را برد اما به نظر می رسد که عملکرد ضعیفش در سطح باشگاهی چه در بارسلونا و چه در پی اس جی باعث شده خیلی ها این جایزه را حق او ندادند.پاپن در این باره گفت:"امسال لواندوفسکی، جورجینیو، امباپه و بنزما گزینه های اصلی باید باشند. مشکلات غیرفوتبالی کریم شاید برایش مسئله ساز باشد چرا که اخیرا حکم دادگاه را دریافت کرده است. اما اگر رای دهندگان فقط به مسائل ورزشی نگاه کنند، کریم لایق بردنش است. اما برای توپ طلا باید به وجهه افراد نیز توجه شود. امباپه هیچ جام مهمی نبرده اما یکی از بازیکنانی است که مدام در حال پیشرفت است. اگر به جامها نگاه کنیم، سخت است که به جورجینیو توجه نکنیم که با چلسی و تیم ملی ایتالیا قهرمان اروپا شده است. اما اگر به همه معیارها نگاه کنیم، گزینه من لواندوفسکی است. هیچ بازیکنی جز این چهار نفر نمی تواند شایسته باشد. اگر کرونا نبود، لواندوفسکی باید پارسال این جایزه را می برد. مسی؟ پنج ماه بازی نکرد! درک نمی کنم که از او صحبت شود. مسی از زمان بردن کوپا آمریکا در پاریس چه کار کرده؟ یک گل در لیگ، سه گل در اروپا و ... زده است. مشکلی با مسی ندارم و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است اما امسال لیاقتش را ندارد. اگر مسی برنده شود، توپ طلا بی ارزش می شود چرا که مفهومش این است که به بازیکنان موفق فرصت بردن جایزه را نمی دهیم. اگر امسال جایزه به مسی برسد، این جایزه شکوه خود را از دست می دهد."

وی در مورد خود جایزه توپ طلا و ارزش آن نیز صحبت کرد:"توپ طلا جایزه ای ارزشمند است که به بهترین بازیکن سال می رسد نسبت به دوران بازی من، این جایزه خیلی با ارزش تر شده و حتی فیفا مدتی این مراسم را برگزار می کرد.توپ طلا زیباترین جایزه فردی برای یک بازیکن است و درک نمی کنم که کسی آن را قبول نداشته باشد. در حال حاضر توپ طلای خودم در حالی که با تلفن صحبت می کنم، مقابلم است. آن را روی میزی در سالن خانه ام قرار داده ام چرا که می خواهم مدام به آن نگاه کنم. هرگز تصور نمی کردم که این جایزه را ببرم. این که هر روز آن را ببینم باعث می شود که یاد خاطرات خوش بیافتم."

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه المپیک مارسی ژان پیر پاپن لیونل مسی کریم بنزما کیلیان امباپه جورجینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

93 Sporties_fa@1400/09/08

Sporties_fa@: سوشیانت : مسی لیاقت موز هم ندارد ._.

8 آذر (18:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi