خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

ورود سگ به دیداری در سوپر لیگ ترکیه و قطع بازی

ورود سگ به دیداری در سوپر لیگ ترکیه و قطع بازی
پایگاه خبری فوتبالی - ورود یک سگ به زمین در حین بازی سوپرلیگ ترکیه میان آلتای و گزتپه باعث شد تا بازی لغو شود.

به گزارش فوتبالی، یک سگ دو بار وارد زمین شد و هر دو بار توسط ماموران امنیتی وارد زمین شد. اولین بار قبل از شروع بازی بود که این سگ با هیجان با توپ های تمرینی بازی می کرد. یکی از ماموران امنیتی او را از زمین خارج کرد اما این سگ در حین نیمه اول دوباره وارد زمین شد و باعث شد تا بازی دچار تاخیر شود.

ماتیوس لیس دروازه بان آلتای سعی کرد که این سگ را از زمین خارج کند و در ابتدا موفق بود اما این سگ ناگهان برگشت و دوباره وارد زمین شد. بعد از آن این سگ مسافت زیادی را طی کرد و دور زمین حرکت کرد. خلیل اکبونار کاپیتان گزتپه در نهایت سگ را بغل کرد و او را به مامور امنیتی تحویل داد.

بین اسپورت ترکیه که دربی ازمیر را پخش می کرد در اقدامی بامزه نقشه حرارتی عملکرد این سگ درون زمین را پخش کرد. آلتای در این بازی توانست با گل مارکو پایچائو در دقیقه پایانی پیروز شود و هر سه امتیاز را کسب کرد. آلتای که در نیمه اول گل خورده بود در نیمه دوم با دو گل به بازی برگشت و توانست با کسب این پیروزی به رتبه ششم لیگ ترکیه صعود کند و جایگاهش را تثبیت کند.

برچسب‌ها: سوپر لیگ ترکیه ترکیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

248 ایران ، خدا1400/09/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi