خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

حمایت از عربستان؛ پایان کار رئیس لیگ برتر!

حمایت از عربستان؛ پایان کار رئیس لیگ برتر!
گری هافمن، اتحادیه لیگ برتر انگلیس از سمت خود استعفا کرد و از ابتدای سال جدید دیگر در این ارگان فعالیتی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه لیگ برتر انگلیس تایید کرد که گری هافمن، رئیس این ارگان تا چند هفته دیگر از سمت خود کناره گیری می کند. به نظر می رسد این اتفاق بعد از صدور مجوز فروخته شدن باشگاه نیوکاسل به صندوق مالی عربستان سعودی رقم خورده و جدایی گری هافمن در پایان ژانویه قطعی شده است.

جالب اینجاست گری هافمن تنها 18 ماه این سمت را در دست داشت، اما هفته گذشته با رای اعتماد غیررسمی روسای لیگ برتر روبرو شده و بیش از نیمی از آنها خواستار برکناری گری هافمن شدند. باشگاه های لیگ برتری بابت مورد تصمیم اتحادیه لیگ برتر مبنی بر صدور مجوز برای صندوق سرمایه گذاری عربستان و خرید باشگاه توسط این ارگان بدون مشورت با آنها عصبانی شده و خواهان جدایی گری هافمن شدند که در نهایت این اتفاق رخ داد.
البته ممکن است ریچارد مسترز، مدیر اجرایی فعلی لیگ برتر جایگاه خود را حفظ کند، زیرا او مورد اعتماد باشگاه های انگلیس قرار دارد. هافمن در جلسه اضطراری هیئت مدیره لیگ برتر در ماه گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفت و فشارها بر او برای کناره گیری آغاز شد.

هفته گذشته مالکان باشگاه های لیگ برتر دوباره به صورت غیررسمی ملاقات کردند و رای عدم اعتماد به هافمن آنجا قطعی شد. در واقع مدیران باشگاه های لیگ برتر معتقدند سرمایه گذاری صندوق مالی عربستان شکاف بین تیم های این لیگ را افزایش می دهد و این کار به سود فوتبال انگلیس نخواهد بود.

گری هافمن در این رابطه گفت: "قبول ریاست اتحادیه لیگ برتر در دو فصل گذشته و در مقطعی که روح فوتبال در انگلیس مهم‌تر از همیشه بوده است، برای من یک افتخار بزرگ بود. حالا من تصمیم به جدایی گرفته ام تا رئیس جدید لیگ را به سمت مرحله هیجان انگیز بعدی هدایت کند."

برچسب‌ها: گری هافمن لیگ جزیره تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 Reza Wampire1400/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi