خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,909

تلاش جدی بارسا برای جذب مهاجم اسپانیایی سیتی

تلاش جدی بارسا برای جذب مهاجم اسپانیایی سیتی
مدیران بارسلونا قصد دارند به صورت جدی برای جذب فران تورس، مهاجم منچسترسیتی، اقدام کنند.
تورس در حال حاضر روند درمان مصدومیتش را پشت سر می‌گذارد و گفته می‌شود مدیران سیتی تصمیم دارند او را با مبلغی حدود دو برابر 21 میلیون پوند که برای خریدش به والنسیا پرداخت کردند به فروش برسانند.
این بازیکن 21 ساله اسپانیایی نیز علاقه بسیاری به تجربه چالش‌های جدید و انجام این انتقال دارد زیرا از زمان محدودی که در سیتی برای حضور در میدان به دست آورده چندان راضی نیست.
فران رورتر، مدیر اجرایی بارسا، به همراه متئو المانی، مدیر فوتبال این باشگاه، روز جمعه از مراکز تمرینی سیتی دیدار کردند و برخی منابع نزدیک به این باشگاه انگلیسی می‌گویند که آنها برای برگزاری جلسات کاری در منچستر حضور پیدا کرده‌اند.
به نظر می‌رسد که با توجه به مصدومیت سرخیو آگوئرو و عملکرد نه چندان خوب دیگر مهاجمان بارسا، این تیم به طور جدی به دنبال خریدی برای تقویت قدرت هجومی است.
با این حال، تورس تنها بازیکن سیتی نیست که بارسا شرایطش را زیر نظر داشته و خواهان جذب او است. این باشگاه اسپانیایی از مدت‌ها قبل به جذب رحیم استرلینگ نیز علاقه زیادی نشان داده است.
اما به نظر می‌رسد که شرایط این بازیکن در سیتی رو به بهبود است. استرلینگ پس از این که در 20 بازی تنها دو گل به ثمر رساند، موفق شد در هر یک از سه بازی اخیرش در ترکیب سیتی گلزنی کند و حالا به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه خواهان تمدید قرارداد او هستند.
پپ گواردیولا نیز در کنفرانس خبری پیش از دیدار این هفته برابر وستهام به تمجید از عملکرد این مهاجم ملی‌پوش انگلیسی پرداخت و گفت که او در مسیر بازگشت به شرایط ایده‌آل سال‌های گذشته است.
سیتی در حال حاضر با 26 امتیاز از 12 بازی در رده دوم جدول رده‌‌بندی جای گرفته و تنها سه امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد.

برچسب‌ها: فران تورس بارسلونا منچستر سیتی رحیم استرلینگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

70 Real Ford1400/09/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi