خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,909

گواردیولا: استرلینگ اولین قدم بازگشت را برداشت

گواردیولا: استرلینگ اولین قدم بازگشت را برداشت
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از گلزنی رحیم استرلینگ برابر پی اس جی، از این بازیکن تقدیر کرد.
منچسترسیتی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف وستهام بروند.
آنها چهارشنبه شب موفق شدند در دیداری حساس برابر پاری سن ژرمن در ورزشگاه اتحاد به پیروزی رسیده و صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین را قطعی کنند.
یکی از دو گل سیتی در این بازی را رحیم استرلینگ به ثمر رساند که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر تصمیمش برای جدایی از این تیم به گوش می‌رسید.
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وستهام از این بازیکن تمجید کرده و گفت:« من برای او خوشحالم. او مطمئنم به ما کمک کرده است. این بازیکن همیشه برای بهتر و بهتر شدن می‌جنگد. گلزنی و ارسال پاس گل برای مهاجمان و وینگرها بسیار مهم است. او در سال‌های اخیر نقشی بسیار تعیین کننده برای ما ایفا کرده است. گلزنی می‌تواند اعتماد به نفس را بالا ببرد اما او باید بهتر کار کند، این قدم اول در مسیر بازگشت او به حساب می‌آید.»
این مربی اسپانیایی در ادامه درباره سبک بازی بدون مهاجم تیمش اظهار داشت:« ما می‌توانیم بدون مهاجم خیلی خوب بازی کنیم اما تصور کنید که اگر بازیکنی مثل سرخیو آگوئرو یا گابریل ژسوس باشند، چه اتفاقی رخ خواهد داد. گاهی شما نیاز دارید که در بعضی صحنه‌ها از یک مهاجم نوک کمک بگیرید.»
گواردیولا همچنین به شرایط کوین دی بروین که به ویروس کرونا مبتلا شده اشاره کرد و گفت:« او کمی خسته است و طعم را احساس نمی‌کند. او علائم معمولی از ابتلا به این بیماری دارد. شش یا هفت روز گذشته و چند روز دیگر باید دوباره تست پی سی آر انجام دهد تا مشخص شود که آیا تست او منفی شده یا نه و می‌تواند بار دیگر به جمع ما ملحق شود.»

برچسب‌ها: رحیم استرلینگ پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 Real Ford1400/09/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi