خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

مانچینی: ترجیح می‌دادیم با پرتغال هم‌قرعه نشویم

مانچینی: ترجیح می‌دادیم با پرتغال هم‌قرعه نشویم
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که این تیم می‌توانست قرعه بهتری در پلی آف جام جهانی 2022 داشته باشد.
تساوی تیم ملی ایتالیا برابر ایرلند شمالی در آخرین دیدار مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 و پیروزی سوییس برابر بلغارستان باعث شد که این تیم از صعود مستقیم به این رقابت‌ها بازبماند.
آتزوری به همراه 11 تیم دیگر به مسابقات پلی آف قاره اروپا راه پیدا کرد و با قرعه‌کشی که امروز انجام شد مشخص شد که آنها باید در نیمه نهایی برابر مقدونیه شمالی به میدان بروند.
ایتالیا در صورت پیروزی در این بازی باید در دیدار فینال برابر برنده دیدار تیم ملی پرتغال و ترکیه قرار بگیرد و این یعنی از بین قهرمان جام ملت‌های اروپا 2020 و هم تیمی‌های کریستیانو رونالدو تنها یک تیم در قطر حاضر خواهد شد.
مانچینی پس از مشخص شدن قرعه ایتالیا در گفتگو با RAI2 اظهار داشت:« قرعه ما می‌توانست کمی بهتر باشد، درست است. مشخصا ما و پرتغال چاره‌ای جز پیروزی برابر مقدونیه و ترکیه ندارم. این تک بازی است که همیشه دشواری‌هایی به همراه دارد. ما اطمینان داریم و مثبت‌نگر هستیم، خصوصا در شرایطی که سخت‌تر هستند.»
اولین بازی آنها در خانه برابر مقدونیه شمالی و در ورزشگاه شهر رم برگزار خواهد شد. مانچینی اضافه کرد:« ما گروه انتخابی بسیار خوبی داشتیم. حتی در برابر سوییس هم شایسته پیروزی بودیم اما موفق به انجام این کار نشدیم. حالا باید بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم و سپس منتظر بازی فینال باشیم. ترجیح می‌دادیم با پرتغال روبرو نشویم و آنها هم احتمالا همین نظر را دارند. احتمالا بازی فینال را باید برابر آنها برگزار کنیم.»

برچسب‌ها: روبرتو مانچینی پرتغال ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

136 Montaro1400/09/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi