خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

مجیدی به دنبال گلات مقابل قلعه‌نویی

مجیدی به دنبال گلات مقابل قلعه‌نویی
فرهاد مجیدی در هر چهار تقابل قبلی با امیر قلعه‌نویی به برتری رسیده است. یکی از هشت دیداری که روز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برگزار می‌شود، تقابل گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران خواهد بود.

آبی‌پوشان تهرانی با ۱۱ امتیاز پس از آلومینیوم اراک در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و نماینده سیرجان با ۹ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است. هر ۲ تیم با وجود اینکه جزو سه تیمی هستند که تا به اینجا در لیگ برتر شکستی را نپذیرفته‌اند اما در هفته‌های اخیر رنگ برد را هم ندیده‌اند.

شاگردان فرهاد مجیدی بعد از سه برد متوالی در ۲ هفته اخیر به ۲ تساوی رضایت داده‌اند و تیم امیر قلعه‌نویی نیز پس از ۲ پیروزی پی در پی، در سه هفته گذشته نتیجه‌ای جز مساوی عایدش نشده است. آنها حالا محکوم به پیروزی هستند تا همچنان بتوانند در بالای جدول حضور داشته باشند و وضعیت خوب خود را حفظ کنند.

این پنجمین جدال بین فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی خواهد بود. چهار دیدار قبلی به چهار برد برای شاگرد، یعنی مجیدی منجر شده است. فرهاد ۲ بار در لیگ و ۲ بار در جام حذفی موفق شده تیم‌های استادش را از پیش رو بردارد.

ابتدا در هفته بیست و هفتم لیگ نوزدهم بود که استقلال با نتیجه ۲ بر یک از سد سپاهان گذشت. سپس نوبت به یک چهارم نهایی جام حذفی در همان فصل رسید که پیروزی ۲ بر صفر برای تیم تهرانی به دست بیاید.

فصل بعد ژنرال راهی سیرجان شد اما بازهم یک بار در لیگ و مرتبه دیگر در جام حذفی به مجیدی باخت. ابتدا پیروزی ۲ بر صفر در هفته بیست و چهارم لیگ بیستم و سپس برد ۲ بر یک در نیمه‌نهایی جام حذفی. هشت گل زده برای تیم‌های مجیدی و ۲ گل زده برای تیم‌های قلعه‌نویی تا به اینجا به ثمر رسیده است.

باید دید این بار و در پنجمین رویارویی که می‌بایست برای اولین بار خارج از تهران و به میزبانی تیم امیر قلعه‌نویی برگزار شود چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. آیا خَرق عادتی رخ خواهد داد یا فرهاد گلاتش را در سیرجان جشن می‌گیرد.

برچسب‌ها: استقلال گل گهر سیرجان فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

127 Esteghlal Fc‌1400/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi