خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

سپاهان 2 مس رفسنجان 0؛ یک مدعی حریص و یک رقیب بدشانس

سپاهان 2 مس رفسنجان 0؛ یک مدعی حریص و یک رقیب بدشانس
تیم سپاهان با ارائه یک نمایش مالکانه و هوشمندانه، سه امتیاز روحیه بخش را در گام ابتدایی‌اش با دو گل از امید نورافکن و سروش رفیعی کسب کرد.
به گزارش "ورزش سه"، سپاهان فصل گذشته نیز سه مرتبه در لیگ و جام حذفی مقابل مس رفسنجان به میدان رفته بود و اگرچه به خصوص در بازی رفت و دو تیم و همینطور تک دیدار جام حذفی شاهد عملکرد بسیار خوبی از تیم تازه صعود کرده مس رفسنجان بودیم، اما ماحصل کار برای شاگردان ربیعی سه شکست مقابل سپاهان بود. در فصل جدید اهداف دو تیم نسبت به گذشته تغییر کرده است؛ سپاهان دیگر به عنوانی جز قهرمانی راضی نمی‌شود و در سوی دیگر هم مس رفسنجان در دومین سال حضورش به دنبال کسب رتبه‌ای بهتر از هشتمی و تکرار موفقیت لیگ بیستم است. هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای این مسابقه داشتند، اما این سپاهان بود که با توجه به نمایش منسجم‌تری که داشت، توانست در ثانیه‌های پایانی نیمه اول مزد زحمتش را بگیرد و با ضربه امید نورفکن که با خوش شانسی وارد دروازه رشیدی شد، با پیروزی به رختکن برود. با شروع نیمه دوم سپاهان که با خیال راحت‌تری بازی می‌‍کرد، توانست حملات خطرناک‌تری را ترتیب بدهد و 10 دقیقه پس از شروع نیمه اینبار همکاری دانیال و سروش بود که گل دوم سپاهان را با یک ضربه آکروباتیک دیدنی ساخت. پس از این گل ربیعی ابتدا تعویض هایی برای تغییر جریان بازی انجام داد و در سوی دیگر هم محرم نویدکیا سعی کرد با توجه به روند بازی و اینکه پیروزی‌اش تقریبا قطعی شده بود، فرصت حضور به بازیکنان ذخیره‌اش را هم بدهد. در دقایق پایانی این مسابقه مس رفسنجان با به دست آوردن یک پنالتی فرصت بازگشت به بازی یا حداقل کردن اختلاف را داشت، اما پنالتی مهدی حسینی به بیرون زده شد تا در روزی که محمد انصاری نیز در دقیقه 39 به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرده بود، مس برای سومین مرتبه نقش جهان را با خاطرات تلخ ترک کند. در سوی دیگر اما سپاهان با این برد روحیه بالایی گرفت و با انگیزه مضاعف مسیر خود برای پایان دادن به سلطه 5 ساله پرسپولیس را آغاز کرد.

برچسب‌ها: سپاهان مس رفسنجان لیگ برتر محرم نویدکیا سروش رفیعی امید نورافکن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

147 ѕσнєιℓ1400/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi