خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

یوونتوس به دنبال دزدیدن ولاهویچ از فیورنتینا مانند کیه زا !

یوونتوس به دنبال دزدیدن ولاهویچ از فیورنتینا مانند کیه زا !
پس از آنکه فدریکو کیه‌زا چندسال پیش قرارداد جدید باشگاه فیورنتینا و انتقال پرسودتر به لیورپول را به خاطر یوونتوس رد کرد، حالا محتمل است که دوشان ولاهویچ نیز مسیر مشابهی را طی کند.

داستان پر فراز و نشیب پیوستن کیه‌زا به یوونتوس در نهایت در روز آخر پنجره نقل و انتقالات ۲۰۲۰ به نقطه پایانی رسید و مجوز خروج این بازیکن جوان ایتالیایی صادر شد. وی که تمدید قرارداد با بنفش‌های ایتالیا را رد کرده بود، پیشنهادات لیگ برتری را نیز کاملاً بی اهمیت دانست و یوونتوس را به عنوان باشگاه بعدی خودش انتخاب کرد.

این در حالی است که به تازگی خبرگزاری‌ها فاش کردند پیشنهاد باشگاه لیورپول برای جذب کیه‌زا به مراتب بیشتر از بانوی پیر بوده است. با توجه به ادعای مطرح شده، باشگاه لیورپول برای جذب کیه‌زا حاضر بوده هم مبلغ بیشتری به فیورنتینا پرداخت کند و هم دستمزد بالاتری برای گزینه مدنظر یووه در نقل و انتقالات در نظر گیرد. با این حال کیه‌زا سر قول خود ماند و به یوونتوس پیوست تا هایجک قرمزپوشان آنفیلد ناکام بماند.

دوشان ولاهویچ، مهاجم صرب کنونی فیورنتینا نیز احتمالاً مسیری مشابه با کیه‌زا را طی کند. او از مدت‌ها قبل مورد توجه باشگاه‌های مختلف قرار گرفته و از گزینه‌های اصلی یوونتوس نیز محسوب می‌شود. ولاهویچ پیش تر نیز پیشنهاد تمدید قرارداد فیورنتینا را رد کرده و پاسخ مشخصی نیز به پیشنهاد باشگاه لیورپول نداده است.

سال‌ها پیش باجو، اسطوره فوتبال ایتالیا مسیر فوتبالی خود را تغییر داد و به یووه پیوست. انتقال ستاره‌ها از فیورنتینا به یوونتوس البته چیز تازه‌ای نیست و برناردسکی نیز از دیگر بازیکنان مستعدی بوده که یووه از این تیم خریداری کرد. کیه‌زا با پیوستن به یوونتوس خود را تبدیل به ستاره این تیم کرد و حالا نوبت ولاهویچ است که تصمیم بگیرد آیا رویاهای کودکی‌اش برای پیوستن به یوونتوس را محقق کند یا برای پول و درآمد بیشتر راهی انگلستان یا شاید تیمی جز بانوی پیر ایتالیا شود

برچسب‌ها: فدریکو کیه زا دوشان ولاهویچ یوونتوس اخبار فیورنتینا فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

134 ✞king Of City✞ (ح)1400/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi