خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

مدیر برنامه ولاهویچ: دوشان قراردادش را تمدید نخواهد کرد

مدیر برنامه ولاهویچ: دوشان قراردادش را تمدید نخواهد کرد
مدیر برنامه دوشان ولاهویچ، مهاجم فیورنتینا در مصاحبه با FirenzeViola در مورد تصمیم این بازیکن برای عدم تمدید قرارداد با فیورنتینا صحبت کرد. در تابستان گذشته ولاهویچ از اتلتیکو مادرید و تاتنهام پیشنهاد داشت اما فیورنتینا با فروش این بازیکن مخالفت کرد. به نقل از گل ایتالیا، مدیر برنامه ولاهویچ در این مصاحبه گفت:

در این تابستان پیشنهادی 60 میلیون یورویی به علاوه پاداش برای خرید ولاهویچ به فیورنتینا ارائه شد. بین ما و باشگاه خریدار توافقی صورت گرفته بود اما رئیس کومیسو نمی خواست دلایل ما برای جدایی را بشنود. روکو کومیسو این گونه جواب ما را داد که ولاهوویچ مانند پسر اوست، به هیچ وجه او را نخواهد فروخت و هر کاری برای تمدید قراردادش انجام خواهد داد. ما نمی خواهیم برای تمدید قرارداد با فیورنتینا مذاکره کنیم، به همین دلیل است که ما با شما خبرنگاران یا باشگاه صحبت نمی کنیم.

برچسب‌ها: دوشان ولاهویچ فیورنتینا اخبار فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

260 Sporties_fa@1400/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi