خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

آغاز تلاش‌های دورتموند؛ جانشین هالند از آژاکس می‌آید

آغاز تلاش‌های دورتموند؛ جانشین هالند از آژاکس می‌آید
مدیران بروسیا دورتموند جدایی ارلینگ هالند، ستاره نروژی، را قطعی دانسته و به دنبال جانشینی برای او هستند.
بروسیا دورتموند از تلاش برای حفظ ارلینگ هالند دست برداشته است. بند فسخ قرارداد این بازیکن به مبلغ 75 میلیون یورو در تابستان سال آینده فعال خواهد شد و دورتموند عملا نمی‌تواند مانع از جدایی او شود.

به همین دلیل است که این باشگاه آلمانی جستجو برای یافتن جانشینی مناسب برای هالند را از هفته‌ها قبل آغاز کرده و گزینه‌های بسیاری را مورد بررسی قرار داده است.

یکی از نام‌هایی که گفته می‌شود توجه مارکو روزه را بسیار به خود جلب کرده سباستین هالر است. این بازیکن دو رگه فرانسوی – ساحل عاجی یکی از جذاب‌ترین بازیکنان اروپاست و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شده که در دو بازی ابتدایی‌اش در لیگ قهرمانان پنج گل به ثمر رسانده است (چهار گل برابر اسپورتینگ و یک گل برابر بشیکتاش).
به همین دلیل است که دورتموند در حال بررسی دقیق شرایط این بازیکن و جذب اوست، هرچند به نظر می‌رسد که باشگاه آژاکس قصد ندارد به سادگی از ستاره تیمش دست بکشد و مبلغ هنگفتی را برای فروش او درخواست خواهد کرد.

تن هاخ، سرمربی این باشگاه هلندی، پیش از این در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد هشدار داده بود:« من علاقه دورتموند به جذب این بازیکن را رد نمی‌کنم اما خرید او هزینه بالایی را برای این تیم به دنبال خواهد داشت.»

هالر تا سال 2025 با آژاکس قرارداد دارد و تنها پیشنهادی هنگفت و قابل توجه ممکن است توجه مدیران این تیم را به خود جلب کند و باعث شود که آنها حاضر به مذاکره برای فروش یکی از ارزشمندترین دارایی‌های فعلی خود شوند.

برچسب‌ها: ارلینگ هالند دورتموند سباستین هالر آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 هلنـد1400/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi