خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

ایران 1 - کره 1 ؛ فرار ببرها با تیر دروازه

ایران 1 - کره 1 ؛ فرار ببرها با تیر دروازه
دیدار حساس ایران و کره جنوبی در نیمه دوم و برخلاف 45 دقیقه نخست، دیدنی، حساس و نفس گیر از آب درآمد و شاگردان اسکوچیچ با بدشانسی 3 امتیاز خانگی را از آن خود نکردند.

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که 45 دقیقه نخست دیدار ایران و کره جنوبی سرد و کم موقعیت بود، اما در نیمه دوم هر دو تیم فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند. در نیمه اول، کره جنوبی درصد مالکیت بیشتری داشت اما این ایران بود که در ثانیه های پایانی بازی 3 موقعیت خطرناک را در عرض کمتر از 20 ثانیه از دست داد.

کیم سونگ گیو گلر کره ای ها 3 سیو درخشان را در ثانیه های پایانی نیمه نخست به ثبت رساند و فرصت های آزمون، طارمی و جهانبخش را دفع کرد تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم، روی اشتباه صادق محرمی در آفسایدگیری، سون هیونگ مین در مصافی تک به تک به بیرانوند، به راحتی دروازه ایران را باز کرد.

در ادامه شاگردان اسکوچیچ مالک توپ و میدان بودند و می توانستند توسط عزت اللهی به گل تساوی دست پیدا کنند که شلیک محکم این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد پاس تند و تیز جهانبخش با تعقیب توپ استثنایی سردار آزمون همراه شد و ارسال این بازیکن به روی دروازه دوباره به جهانبخش رسید که ضربه سر تماشایی این بازیکن از روی نقطه پنالتی، منجر به گل تساوی ایران شد.

در ادامه بازهم بدشانسی گریبانگیر ایران شد. شوت دیدنی مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد تا ایران از رسیدن به گل برتری محروم شود. البته در دقیقه 93 نزدیک بود اشتباه در خط دفاعی کار دست ایران بدهد و شوت بازیکن کره جنوبی را بیرانوند به زیبایی مهار کرد و در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

بدین ترتیب نوار 10 پیروزی متوالی اسکوچیچ با یک تساوی در دیداری سخت و دشوار پاره شد اما ایران با 10 امتیاز، همچنان صدرنشین این گروه و شانس نخست برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر است.

بازی از هفته چهارم در مرحله پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر – گروه A
سه شنبه: 20/07/1400 ؛ ساعت: 17:00
ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر
گروه داوری: احمد الکاف / کمک ها: أبوبکر العمر - راشد الغیثی؛ داور چهارم: عُمر الیعقوبی / همگی از کشور عمان

کارت زرد:
امید نورافکن(61)
سردار آزمون (80)

ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند
صادق محرمی
شجاع خلیل‌زاده
محمدحسین کنعانی‌زادگان
وحید امیری
سعید عزت‌الهی
احمد نوراللهی (90- میلاد سرلک)
علیرضا جهانبخش
علی قلی زاده (56- امید نورافکن)
مهدی طارمی
سردار آزمون (90- مهدی قایدی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب کره جنوبی:
کیم سونگ گیو
کیم یانگ گوون
لی یونگ
کیم مین جائه
هونگ چول (70- کیم جین سو)
جانگ وو یانگ
هوانگ این بیوم
هوانگ هی چان
سون هیونگ مین
لی جائه سونگ (82- لی دونگ گیونگ)
هوانگ یوی جو (82- نا سانگ هو)
سرمربی: پائولو بنتو

شرح گل ها:

ایران صفر – کره جنوبی یک (دقیقه 48: سون هیونگ مین): بازیکنان کره جنوبی از داخل زمین خودی و با یک پرتاب، توپ را به میانه زمین آوردند که پاس فوق العاده لی جائه سونگ از میانه میدان، باعث شد تا سون هیونگ مین با علیرضا بیرانوند در مصافی تک به تک قرار بگیرد که فوق ستاره تاتنهام با ضربه ای بغل پا و نرم دروازه ایران را باز کرد.

ایران یک – کره جنوبی یک (دقیقه 77: علیرضا جهانبخش): حملات پردامنه ایران برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت. پاس جهانبخش به سردار آزمون با وجود اینکه سریع بود اما آزمون دست از تلاش برنداشت و پیش از گلر کره به توپ رسید. ارسال این بازیکن پیش از خروج توپ از زمین، روی نقطه پنالتی به علیرضا جهانبخش رسید که ضربه سر فوق العاده جهانبخش به گوشه دروازه رفت و گل تساوی ایران به ثمر رسید.

برچسب‌ها: ایران کره جنوبی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

84 ♛ تاج رضا ♛1400/07/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi