خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

آلمان انتقام گرفت و به جام جهانی 2022 صعود کرد

آلمان انتقام گرفت و به جام جهانی 2022 صعود کرد
تیم ملی آلمان انتقام بازی رفت را گرفت و با نتیجه درخشان 0-4 از سد مقدونیه گذشت تا به عنوان اولین کشور در جهان جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را کسب کند. هلند نیز که در هفت دیدار ابتدایی خود موفق به کسب 16 امتیاز شده و در صدر جدول قرار داشت، امشب نمایشی فوق العاده برابر جبل الطارق داشت و با شش گل به برتری دست یافت.
آلمان که در هفت مسابقه اول خود موفق به کسب 18 امتیاز شده و با اقتدار در رتبه اول جدول حضور داشت، امشب نیز انتقام شکست دور رفت را از مقدونیه گرفت و با چهار گل این تیم را شکست داد. آلمان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر جاشوا کیمیچ روی خط توسط بازیکنان مقدومینه برگردانده شد. در دقیقه 11 این بار توماس مولر صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در اواسط نیمه اول بود که سرژ گنابری از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما دیمیتروسکی عکس العمل خوبی نشان داد و در نهایت نیمه اول علیرغم برتری آلمان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
اما آلمان در دقیقه 50 به گل اول دست یافت. توماس مولر در موقعیتی بسیار خوب با پاس عرضی کای هاورتز در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و این بازیکن موفق به زدن گل اول شد.
حملات این تیم ادامه یافت و دقایقی بعد باز هم توماس مولر در نقش گل ساز ظاهر شد و این بار تیمو ورنر به راحتی ارسال تماشایی این ستاره باتجربه را تبدیل به گل کرد. در دقیقه 74 و روی پاس فابین ویرتز بود که این بار تیمو ورنر در سمت چپ صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق باز هم موفق به گلزنی شد.
اما در دقیقه 84 این بار جمال موسیالا تحت فشار مدافعان حریف توانست از درون محوطه دروازه مقدونیه را باز کند و آلمان در نهایت با چهار گل حریف خود را شکست داد.

برچسب‌ها: المان مقدونیه جام جهانی۲۰۲۲

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 2

161 S.s.m.tiger1400/07/20

S.s.m.tiger: ایول

20 مهر (12:22)


S.v.pa: عالی

20 مهر (12:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi