خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

لیلیان تورام: من فقط پدر مارکوس هستم

لیلیان تورام: من فقط پدر مارکوس هستم
به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، لیلیان تورام، مدافع سابق باشگاه یوونتوس و تیم ملی فرانسه گفتگویی با رسانه ایتالیایی گاتزتا داشته و در مورد مسائل مختلفی نظیر قهرمانی ایتالیا در یورو، آینده پسرش، یوونتوس و... صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

قهرمانی ایتالیا در یورو
آنها کاملا شایسته این قهرمانی بودند. فرانسه نتوانست بازی هایش را ببرد و البته یک مشکل بزرگ به نام مصدومیت مدافع کناری داشت. در چنین پستی باید بازیکن مناسبی داشته باشید اما ایتالیا تیم کاملا متحدی بود و مانچینی کار بزرگی انجام داد. از او به عنوان یک حریف خوشم می آید. باهوش و باوقار است.
قوی ترین بازیکن دنیای فوتبال
آن دوران که من بازی می کردم، رونالدو. امروز؟ لوکاکو فوق العاده است. بعد هم ام باپه و بعد هم مارکینیوس. در مورد بازیکنان ایتالیایی هم اگر بخواهم از یووه انتخاب کنم کیزا و البته کین هم خیلی قوی است. از بارلا و زانیولو هم خوشم می آید. بازیکنان فوق العاده ای هستند.
آینده مارکوس تورام
یک فوتبالیست همیشه دوست دارد در بهترین تیم ها باشد و در ایتالیا تیم های قدرتمندی حضور دارند. او می تواند ایتالیایی صحبت کند اما در نهایت او خودش راهش را می سازد و من فقط پدرش هستم.
تقابل یوونتوس و میلان
ژیرو بازیکن بزرگی است و همیشه عملکرد خوبی داشته است. او می تواند الگوی سایرین باشد. از تئو هرناندز نیز خوشم می آید. او را به خوبی می شناسم چون در تیم ملی با پسرم هم تیمی بود. بازی جذابی خواهد بود.
شرایط یوونتوس
وقتی چنین شرایطی پیش می آید، همیشه می گوییم باید در تیم مجددا سرمایه گذاری شود. اما فصل بسیار طولانی است و هنوز معلوم نیست که یوونتوس نمی تواند قهرمان سری آ شود.
بوفون
اتفاقی که برای او افتاد متعجبم نکرد. جیجی از فوتبال لذت می برد و روحیه خوبی هم دارد. او و فابیو کاناوارو مانند برادرهایم هستند. 10 سال در کنارشان بازی کردم.

برچسب‌ها: لیلیان تورام مارکوس تورام فرانسه تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

153 Sporties_fa@1400/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi