خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,796

بررسی نتایج و شرایط تیم های فرانسوی در لیگ اروپا

بررسی نتایج و شرایط تیم های فرانسوی در لیگ اروپا
بررسی نتایج و شرایط تیم های لیگ یک در لیگ اروپا:
1-لیون: شارگردان بوش شروع بسیار خوبی داشتند و با دو گل برتری مقابل رنجرز (اکامبی زننده گل لیون بود و همچنین تاوانیر بازیکن رنجرز نیز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.) لیون با این برد در حال حاضر رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و بنظر میرسد تیم بوش به ثبات بسیار خوبی در هر دو جام رسیده اند.
2-مارسی: تیم سمپائولی که نتایج خوبی را در لیگ یک گرفت اما باز هم با یک نمایش ضعیف دیگر در خط دفاعی از لوکوموتیو مسکو هم گل خورد و شروع خوبی را نداشته باشند.(چنگیز اوندر تک گل مارسی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و انجورین نیز تک گل لوکوموتیو را به ثمر رساند.)،مارسی با این نتیجه فعلا دوم است‌.
3-موناکو: موناکو که با نیکو کواچ به نظر می رسد اصلا در فرم خوبی قرار ندارد و در لیگ یک نیز در رده های پایین جدول دیده می شود مقابل نماینده اتریش نیز به زحمت و با تک گل دیاتا پیروز شد،موناکو با این برد فعلا صدرنشین این گروه است.

برچسب‌ها: موناکو مارسی لیون لیگ فرانسه لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

92 Sporties_fa@1400/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi